تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2021 - 10:34
کد خبر : 3537

دانلود بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age برای اندروید

دانلود بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age برای اندروید

دانلود بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age برای اندروید فرقی نمیکند که در چه جهان و زمانی زندگی می کنید، اگر دارای پادشاه یا رئیسی زورگو باشید، قطعا در فکر سرنگونی او خواهید بود تا خود و دیگر شهرون..

دانلود بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age برای اندروید

فرقی نمیکند که در چه جهان و زمانی زندگی می کنید، اگر دارای پادشاه یا رئیسی زورگو باشید، قطعا در فکر سرنگونی او خواهید بود تا خود و دیگر شهروندانتان را از فرمانی نا عادلانه ای آسوده کنید. ارتشی از استیکمن های شجاع برای نابودی پادشاه هیولاها، تیمی قدرتمند را ایجاد کرده اند اما در این میان مشکلی وجود دارد، آنها برای آنکه بتوانند نتایج خوبی را به دست آورند، نیاز به رهبر و راهنمایی قدرتمند دارند، آیا شما می توانید آنها را در مبارزات پیش رو همراهی کنید؟ زمان را از دست ندهید و یکی از جدیدترین بازی های سری استیکمن را که با نام Idle Stickman Heroes: Monster Age به تازگی برای علاقه مندان به سبک اکشن منتشر شده است را نصب و وارد جهانی فوق العاده شوید.

+ رهبری گروهی از شجاع ترین استیکمن ها را به دست گیرید!

ارتش استیکمن ها، از قهرمانان منحصر به فردی تشکیل شده است که هر کدام توانایی و ویژگی های خاصی را در مبارزاه با دشمنان ارائه می کنند. چیزی بیش از 200 سطح منحصر به فرد برای ماجراجویی در این بازی در نظر گرفته شده که هر کدام چالش های خاصی را برای بازیکنان به نمایش می گذارند. ماموریت از پیش تعریف شده است و فقط باید به هر صورت آن را انجام داده و در نهایت به کمپ خود بازگردید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. تعداد بی شماری از قهرمانان استیکمن
  2. هر قهرمان دارای توانایی خاص و متنوعی خواهد بود
  3. در بیش از 200 سطح ماجراجویی کنید
  4. ماموریت هایی خاص و سرگرم کننده
  5. گیم پلی اکشن و جذاب
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Idle Stickman Heroes: Monster Age Idle Stickman Heroes: Monster Age Idle Stickman Heroes: Monster Age Idle Stickman Heroes: Monster Age

نوشته دانلود بازی Idle Stickman Heroes: Monster Age برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.