تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 9:31
کد خبر : 24762

دانلود بازی Metal Slug Attack برای اندروید

دانلود بازی Metal Slug Attack برای اندروید

دانلود بازی Metal Slug Attack برای اندروید اگر شما نیز از گیمیر های دو کنسول خاطره انگیز و جذاب پلی استیشن 1، 2 بوده باشید محال است که نام بازی METAL SLUG یا سرباز کوچک به گوشتان نخورده باشد. این بازی..

دانلود بازی Metal Slug Attack برای اندروید

اگر شما نیز از گیمیر های دو کنسول خاطره انگیز و جذاب پلی استیشن 1، 2 بوده باشید محال است که نام بازی METAL SLUG یا سرباز کوچک به گوشتان نخورده باشد. این بازی توسط کمپانی SNK PLAYMORE برای کشور ژاپن و کنسول‌های پلی استیشن 1، 2 و نینتندو تهیه و عرضه شده بود. پس از این موضوع و گذشت چیزی در حدود 15 سال از تولید اولیه بازی، حال این کمپانی دست به اقدام جالبی زده و بار دیگر سربازان کوچک را برای گوشی‌های همراه بازسازی کرده است تا بار دیگر خاطرات خوب و بد شما با این بازی را زنده کند.

+ کلیات + جمع بندی :

در نسخه جدید بازی یعنی Metal Slug Attack شما باید نیروهای خود را جمع آوری کرده و با داشتن استراتژی مناسب برای بازپس‌گیری پایگاه‌های از دست رفته نبرد کنید. وقت انتقام گیری است و شما باید تا پایگاه‌های خود را آزاد نکرده‌ای عقب ننشسته و حملاتی پی در پی را در دستور کار قرار دهید. وجود حالت و مدهای مختلف برای بازی می‌تواند سرگرمی بیشتری را فراهم کند. ATTACK مد اصلی بازی است که اتفاقات گفته شده در آن رخ خواهد داد. مأموریت های بسیاری در بازی تعریف شده است که در مدهای دیگر مانند P.O.W Rescue, Combat School و Treasure Hunt دسته بندی شده‌اند.

وجود بخش چند نفره توانسته جذابیت بازی را دوچندان کند. در این بخش می‌توانید در مراحل Co-op به صورت دو نفره با دوستانتان همکاری کرده و مراحل را با یکدیگر پیش ببرید. بخش دیگری با نام SPECIAL OPS نیز وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین، رقابت‌های Real-time داشته باشید. گرافیک بازی به صورت فانتزی طراحی شده و جلوه‌های کارتونی موجود می‌تواند آن حس خاطره انگیز را در شما زنده کند. گیم پلی بازی پر تنش بوده و درگیری‌های زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد که این نقطه قوت بازی است.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. ده ها مرحله مهیج
  2. ده ها ماموریت چالش برانگیز
  3. وجود بخش آنلاین و رقابت های Real-time به شکل 4 نفره
  4. امکان انتخاب و ارتقاء واحد های نظامی
  5. دارای مدهای مختلف برای بازی
  6. گیم پلی سرگرم کننده و ساده
  7. گرافیک فانتزی و کارتونی شکل

بازی Metal Slug Attack هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 نمره است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

METAL SLUG ATTACK METAL SLUG ATTACK METAL SLUG ATTACK

نوشته دانلود بازی Metal Slug Attack برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.