تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 - 17:55
کد خبر : 14710

رسمی: فصل ششم سریال Peaky Blinders پایان سریال خواهد بود

رسمی: فصل ششم سریال Peaky Blinders پایان سریال خواهد بود

سریال انگلیسی پیکی بلایندرز که درحال حاضر 5 فصل از آن پخش شده است، یکی از محبوب ترین سریال های چند سال اخیر محسوب می شود که با وجود بازیگران بسیار خوب در ایران نیز محبوبیت فوق العاده ای دارد. اگر مقال..

سریال انگلیسی پیکی بلایندرز که درحال حاضر 5 فصل از آن پخش شده است، یکی از محبوب ترین سریال های چند سال اخیر محسوب می شود که با وجود بازیگران بسیار خوب در ایران نیز محبوبیت فوق العاده ای دارد. اگر مقاله «همه چیز درباره فصل 6 پیکی بلایندرز» را مطالعه کرده باشید، حتما مطلع هستید که ما در آن مقاله، با توجه به صحبت های عوامل سریال، صراحتا تاکید کردیم که این سریال حداقل تا فصل هشتم ادامه خواهد داشت و حتی استیون نایت، خالق داستان Peaky Blinders نیز به طور غیرمستقیم نسبت به ادامه داشتن آن علاقه نشان داده بود. اما دیروز خبری شوکه کننده راجع به پایان یافتن سریال، بعد از فصل ششم سریال Peaky Blinders منتشر شد.

در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با پایان یافتن سریال پیکی بلایندرز بعد از فصل 6 با شما به اشتراک می گذاریم.
با سایت پلی مگ همراه باشید.

چرا سریال پیکی بلایندرز بعد از فصل 6 به پایان می رسد؟

24 ساعت قبل استیون نایت، نویسنده مشهور سریال پیکی بلایندرز در یک بیانیه رسما خبر به پایان رسیدن سریال را اعلام کرد. اما در متن بیانیه هیچ چیزی راجع به دلیل به پایان رسیدن سریال Peaky Blinders گفته نشد اما شخصا احساس می کنم نویسندگان با توجه به تاخیرهای بسیار زیادی که بابت فصل 6 اتفاق افتاد (به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا)، تمرکز خود را روی آخرین فصل گذاشته اند و احساس کرده اند گذاشتن تمرکز بیشتر روی فصل های بیشتر، سریال را از اوج خارج می کند.

آیا سازندگان پیکی بلایندرز قصد ساخت اسپین آف یا فیلم سینمایی دارند؟

با توجه به پتانسیل بسیار بالای هر یک از شخصیت های سریال محبوب Peaky Blinders، انتظار می رود حداقل یک اسپین آف و مینی سریال راجع به دنیای آن ساخته شود. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باز هم باید صبر کنیم و ببینیم چه رخ می دهد.

بدون شک با توجه به اینکه قرار است سریال در اوج خود، یعنی فصل ششم به پایان برسد، در صورت ساخت اسپین آف از دنیای Peaky Blinders، استقبال بسیار زیادی از آن می شود.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

نظر شما نسبت به پایان یافتن سریال پیکی بلایندرز در فصل ششم چیست؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 1 امتیاز )

The post رسمی: فصل ششم سریال Peaky Blinders پایان سریال خواهد بود appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.

منبع مطلب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.