تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2021 - 10:14
کد خبر : 26058

دانلود بازی Modern Ops برای اندروید

دانلود بازی Modern Ops برای اندروید

دانلود بازی Modern Ops برای اندروید گاهی وقتها در حس و حالی هستیم که دوست داریم تا قدرت خود را به دیگر افراد نشان دهیم، اگر چنین حال و هوایی نیز به سراغ شما می آید، ساده است می توانید با بازی جدید و س..

دانلود بازی Modern Ops برای اندروید

گاهی وقتها در حس و حالی هستیم که دوست داریم تا قدرت خود را به دیگر افراد نشان دهیم، اگر چنین حال و هوایی نیز به سراغ شما می آید، ساده است می توانید با بازی جدید و سرگرم کننده Modern Ops این کار را انجام دهید. عنوانی که در حال معرفی آن هستیم کاملاً آنلاین بوده و برای هر بار تجربه گیم پلی هیجان انگیز آن باید به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید.

+ نبردی آنلاین را در کنار همتیمی های مورد علاقه خود تجربه کنید!

Modern Ops عنوانی جدید از سبک اکشن بوده که می تواند کاربران را در قالب تیراندازی ماهر قرار دهد، البته باید گفت مهارت شخصیت به کاربران و کسی که او را هدایت می کند بستگی دارد. در هر نوبت بازی، 10 بازیکن می توانند به صورت PVP در رقابت با یکدیگر ظاهر شوند و یا به صورت تیمی با یکدیگر مسابقه دهند تا در نهایت در این میان یک برنده وجود داشته باشد. شاید دوست داشته باشید با دوستان، همکاران و یا خانواده خود همتیمی باشید، مشکلی نیست، قبیله خود را ایجاد و در نهایت با همتیمی هایی که دوست دارید در نقشه های مختلف رقابت کنید.

بیش از 30 اسلحه مدرن در دسترس بازیکنان قرار خواهد داشت تا با استفاده از آنها قدرتی شگفت انگیز را به دست آورده و در نهایت پر قدرت جلوی دیگر بازیکنان ظاهر شوند. نقشه ها و مکان های متعددی وجود دارند که با گرافیکی چشم نواز پوشش داده شده و در نهایت می توانند شما را شگفت زده کنند. کنترلرها به شکلی کاربرپسندانه توسعه داده شده اند تا مشکلی برای شلیک، پرش و یا فرار از دست دشمنان نداشته باشید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از 30 سلاح منحصر به فرد
  2. ایجاد قبیله و فراخواندن هم تیمی های مورد نظر
  3. وجود فصل های رده بندی و لیگ های جهانی
  4. بروزرسانی های منظم و اضافه شدن موارد جدید
  5. نقشه ها و محیط های شگفت انگیز
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Modern Ops هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Modern Ops Modern Ops Modern Ops Modern Ops Modern Ops

نوشته دانلود بازی Modern Ops برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.