تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 8:42
کد خبر : 18519

دانلود بازی Ninja Turtles Legends برای اندروید

دانلود بازی Ninja Turtles Legends برای اندروید

دانلود بازی Ninja Turtles Legends برای اندروید اولین باری که همه ما با نام لاک پشت های نینجا آشنا شدیم، بی شک در انیمیشین جدید و جذابی بود که در آن سه لاک پشت با داشتن ویژگی های خاصی از جمله حرکات رزم..

دانلود بازی Ninja Turtles Legends برای اندروید

اولین باری که همه ما با نام لاک پشت های نینجا آشنا شدیم، بی شک در انیمیشین جدید و جذابی بود که در آن سه لاک پشت با داشتن ویژگی های خاصی از جمله حرکات رزمی، به مبارزه با خلافکاران شهر می پرداختند. جالب اینجا بود که سرگروه و به نوعی استاد آنها، موشی پیر بود که به نوعی لاک پشت ها بچه های او محسوب می شدند. پس از این بود که بازی های ویدیویی برای طرفداران این انیمیشن و شخصیت ها به بازار عرضه شد، در حال حاضر استودیوی Ludia Inc. نیز دست به کار شده و برای اسمارت فون های اندرویدی بازی با نام Ninja Turtles Legends که همان اسم انیمیشن اولیه است را ارائه کرده. فرصت را از دست نداده و برای هدایت گروهی چهار نفره عضو گیم پلی این بازی شوید.

+ گروهی چهار نفره که قرار است با کل خلافکاران شهر مبارزه کنند!

ترکیب اصلی داستان به هیچ عنوان دست خوش تغییرات نشده است و به نوعی استودیوی سازنده، گیم پلی را با همان فرمول و شکل اصلی طراحی کرده است. چهار لاک پشت که به واسطه آموزش های رزمی اکنون یک نینجا محسوب می شوند، قصد دارند تا با تمام خلافکاران و آنهایی که قصد دارند به مردم شهر آسیبی برسانند، مبارزه کنند. بازیکنان در صحنه های مختلف کنترل هر چهار شخصیت را به طور همزمان به دست خواهند گرفت و باید برای مبارزاتی نفسگیر خود را آماده کنید. داستان بازی که از 7 فصل مختلف و چیزی بیش از 70 مرحله هیجان انگیز تشکیل شده است، به بازیکنان اجازه می دهد تا برای به دست آوردن شخصیت های جدیدتر، ماموریت های چالش برانگیزی را تکمیل و رئیسان قدرتمند را شکست دهند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. 7 فصل مختلف
  2. 70 مرحله چالش بر انگیز
  3. ماموریت های منحصر به فرد و زیبا
  4. به دست آوردن شخصیت های بیشتر با تکمیل ماموریت ها
  5. جوایز روزانه و کارت های تقویتی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Ninja Turtles Legends هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Ninja Turtles Legends Ninja Turtles Legends Ninja Turtles Legends Ninja Turtles Legends Ninja Turtles Legends

نوشته دانلود بازی Ninja Turtles Legends برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.