تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فوریه 2021 - 8:34
کد خبر : 32929

دانلود بازی Olija برای PC

دانلود بازی Olija برای PC

دانلود بازی Olija برای کامپیوتر تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای ابتدا ژانر پرطرفدار را شناسایی می‌کنند و سپس با ایده پردازی و ارائه خلاقیت در همان ژانر همیشگی، عناوینی موفق و شایان تقدیر را در اختیار ..

دانلود بازی Olija برای کامپیوتر

تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای ابتدا ژانر پرطرفدار را شناسایی می‌کنند و سپس با ایده پردازی و ارائه خلاقیت در همان ژانر همیشگی، عناوینی موفق و شایان تقدیر را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. بازی Olija از استودیو Skeleton Crew قدمی تازه در ژانر پرطرفدار اکشن-نقش آفرینی برداشته و با اضافه کردن یک قلاب کاربردی به بطن گیم پلی بازی، نوآوری خود را به نمایش می‌گذارد. شما در نقش فردی به نام Faraday که یک ملوان اروپایی است قرار دارید. متأسفانه کشتی شما دچار سانحه و غرق می‌شود تا شما و بقیه خدمه کشتی در جزیره‌ای مرموز زندانی شوید که ساکنین آن توسط اهریمن‌ها تسخیرشده‌اند و با از دست دادن عقل خود، جز از بین بردن شما چیز دیگری در سر ندارند. شما باید با همکاری خدمه خود از پس موانع و دشمنان این جزیره برآیید تا درنهایت نجات پیدا کنید و از این محل جهنمی جان سالم به درببرید.

برای فرار باید کلیدهایی از رنگ‌های مختلف را در طول بازی پیدا کنید تا با ترکیب آن‌ها درهای جادویی که به شما امکان خروج از جزیره را می‌دهد را، بازکنید. مهم‌ترین ابزاری که در دسترس دارید یک قلاب جادویی است که قابلیت وصل شدن به همه‌چیز را دارد و حرکت کردن شما را بسیار سرعت می‌بخشد و همچنین در مبارزات نفس‌گیر، جانتان را نجات می‌دهد. گاهی باید گروهی عظیم از دشمنان را کاملاً نادیده بگیرید و با استفاده از قلاب از بالای سر آن‌ها عبور کنید چراکه در صورت درگیر شدن، مرگ شما حتمی خواهد بود. وجود این قلاب پویایی خارق‌العاده‌ای به گیم پلی بازی داده و عکس‌العمل سریع شما در پیشروی را می‌طلبد.

در طول بازی همچنین باید باقی خدمه خود را که اسیرشده‌اند پیداکرده و نجات دهید تا همگی با هم از این جزیره فرار کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این بازی فقط توسط یک فرد ساخته‌شده است! درست شنیدید تنها یک نفر طراح و سازنده این بازی بوده که به شاهکار بودن آن می‌افزاید. بازی با گرافیک پیکسلی خود در کمال سادگی، جزییات زیادی را رعایت کرده و ضربات شما به دشمنان هرکدام احساس خوب و واقع‌گرایانه‌ای به شما منتقل می‌کند. مکانیک‌های قلاب هم روان و ساده هستند و استفاده از آن با سرعت بخشیدن به گیم پلی، هیجان زیادی را به خورد شما می‌دهد. این بازی حاصل دست رنج یک شخص خوش‌ذوق و خلاق است که ارزش دارد حتماً آن را امتحان کنید و شاید از بسیاری از عنوان‌های بزرگ‌تر و مطرح‌تری که در حال حاضر وجود دارند، لذت بیشتری از این بازی ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hollow knight و Ori and the will of the Wisps را هم بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Olija با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Core i3-4160 (2 * 3600) or equivalent, AMD Phenom II X4 965 (4 * 3400) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GT 730 (2048 MB), Radeon R7 260X (2048 MB)
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Core i5-2500K (4 * 3300) or equivalent, AMD FX-6350 (6 * 3900) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 (2048 MB), Radeon RX 550 (2048 MB)
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Olija Olija Olija Olija Olija Olija Olija

نوشته دانلود بازی Olija برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.