تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 می 2021 - 15:44
کد خبر : 37782

دانلود بازی Osiris New Dawn Discovery برای PC

دانلود بازی Osiris New Dawn Discovery برای PC

دانلود بازی Osiris New Dawn Discovery برای کامپیوتر فضا سوژه‌ای جذاب و جالب برای ساخت بازی‌های ویدیویی است. ناشناخته بودن آن دست استودیوهای بازی سازی را برای نوآوری و ایده پردازی باز می‌گذارد و به عبا..

دانلود بازی Osiris New Dawn Discovery برای کامپیوتر

فضا سوژه‌ای جذاب و جالب برای ساخت بازی‌های ویدیویی است. ناشناخته بودن آن دست استودیوهای بازی سازی را برای نوآوری و ایده پردازی باز می‌گذارد و به عبارتی قوه تخیل، برای ماجراجویی‌های فضایی بهتر کار می‌کند. این امر باعث شده تا عناوین زیادی با محوریت فضای بیکران وارد بازار بازی‌های ویدیویی شوند و موفقیت خوبی هم‌کسب کنند. بازی Osiris: New Dawn از استودیو Fenix Fire Entertainment عنوانی در سبک Survival است که گشت‌وگذار و اکتشاف در فضا و سیاره‌های بیگانه را محوریت کار خود قرار داده است.

داستان همان موضوع کلیشه‌ای قبلی است. زمین رو به نابودی می‌رود و مأموریت پیدا کردن سیاره‌ای قابل سکونت و جدید بر عهده شما قرارگرفته است. شما برای این کار سفر خود را آغاز می‌کنید اما باید مراقب باشید. فضای بیکران جای بسیار خطرناک و مرموزی است و هر چیزی ممکن است در آن اتفاق بیفتد و برای شما مشکل ایجاد کند. آینده بشریت به شما بستگی دارد.

اما گیم پلی بازی مانند بازی‌های کلاسیک Survival طراحی‌شده است. هدف اصلی شما یافتن منابع حیاتی و ارزشمندی است که به ادامه دادن اکتشافات شما کمک می‌کنند. با استفاده از سیستم Crafting بازی که با جزییات زیادی طراحی‌شده باید با محیط بیگانه بازی وفق پیدا کنید. ساخت مراکز تحقیقاتی برای پرورش گیاه و تولید غذا ازجمله کارهایی است که برای سفر شما ضروری محسوب می‌شود.

در این سیاره‌های بیگانه اما خطرهای زیادی در کمین شما هستند. موجوداتی فضایی که ساکن این سیاره‌ها هستند از حضور شما چندان خرسند نبوده و ممکن است به سمت شما حمله ورشوند. هر سیاره، اکوسیستم متفاوتی دارد و رفتار موجوداتش با شما متفاوت خواهد بود. شما به‌مرور با پیشروی در بازی به تکنولوژی‌های بهتری دسترسی پیدا می‌کنید که هرکدام این سفر خطرناک را برایتان آسان‌تر می‌کند. امکان ساخت وسایل نقلیه برای گشت‌وگذار سریع‌تر در سطح این سیاره‌های بیگانه نیز وجود دارد.

از دیگر نکات قابل‌توجه بازی، گرافیک زیبا و چشم‌نواز آن است. بازی کهکشان و فضای بیکران را به زیبایی هر چه تمام‌تر به تصویر می‌کشد و حس تجربه واقعی گشت‌وگذار فضایی را به شما منتقل می‌کند. نورپردازی‌ها، موجودات فضایی مختلف و جزییات هر سیاره به‌خوبی طراحی‌شده تا این سفر پرمخاطره، چشم‌نواز و لذت‌بخش باشد و تجربه‌ای به‌یادماندنی را به شما هدیه دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی No Man’s Sky و Rust را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Osiris New Dawn Discovery با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 | 64-bit OS
Processor: Intel i5 | 3.2GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 14 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 | 64-bit OS
Processor: Intel i7 | 3.8GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1070
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 14 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Osiris New Dawn Osiris New Dawn Osiris New Dawn Osiris New Dawn

نوشته دانلود بازی Osiris New Dawn Discovery برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.