تاریخ انتشار : دوشنبه 24 می 2021 - 4:50
کد خبر : 42829

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید یکی از بازی‌هایی که می‌تواند شما را برای مدت زیادی با خود همراه کرده و با مراحل اکشن و جذابش سرگرم نماید Plants vs Zombies 2 خواهد بود. این محصول جذاب را ط..

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید

یکی از بازی‌هایی که می‌تواند شما را برای مدت زیادی با خود همراه کرده و با مراحل اکشن و جذابش سرگرم نماید Plants vs Zombies 2 خواهد بود. این محصول جذاب را طراحان استدیوی بازی سازی بزرگ و معروف Electronic Arts برای اسمارت فون های همراه ساخته و منتشر کرده است. اگر از افرادی هستید که نسخه قبلی این بازی را انجام داده‌اید باید بگوییم نسخه دوم را به هیچ عنوان از دست ندهید. داستان بازی از جایی آغاز خواهد شد که شهر به دست زامبی‌های بی رحم و گرسنه افتاده است. آنها تمام شهر را نابود کرده و حال به خانه شما رسیده‌اند. ابزار دفاعی شما گیاهانی است که می‌توانید آنها را در حیاط پشتی خانه خود کاشته و استفاده نمایید. ردیف‌های مختلفی برای کاشت گیاهان در نظر گرفته شده است تا با نظم خاصی این کار را انجام دهید. بخش‌ها و مراحل مختلفی طراحی شده‌اند که هر کدام دارای سختی و چالش مخصوص به خود خواهند بود. هر چه در بازی پیش می‌روید مراحل روی سخت خود را بیشتر نمایان خواهند کرد.

+ گرافیک / کنترلر / صدا گذاری بازی :

گرافیک چشم نواز بازی همه چیز را در برابر شما به خوبی نمایش خواهد داد. کوچک ترین موارد نیز در این بازی به چشم خواهند خورد. بهترین افکت گذاری توانسته خروجی خوبی را در این بخش فراهم کند. در صحنه‌های مختلف رنگ‌ها چشمان شما را نوازش خواهند کرد و از این کار لذت خواهید برد. کنترل ساده‌ای در این بازی در نظر گرفته شده است تا به راحتی بتوانید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. گیاه مورد نظر را انتخاب کنید و آن را در مکانی که دوست دارید قرار دهید. کار تمام است و منتظر دفاع آنها باشید. صدای خورده شدن گیاهان توسط زامبی‌ها و یا صدای شلیک‌های بی امان گیاهان به آنها به خوبی شنیده می‌شود. در این میان موسیقی بسیار جذابی که در هر زمان تغییر خواهد کرد می‌تواند هیجان را در شما دوچندان سازد.

+ کلیات + جمع بندی :

زامبی‌های بازی دارای انواع مختلفی هستند که هر چه مراحل را جلوتر می‌روید انواع مختلف آنها را تجربه خواهید کرد. گیاهان نیز دارای نوع‌های متنوعی هستند که باید در استفاده از آنها دقت لازم را نمایید. به را کسب انرژی گل‌های آفتاب گردان به کمک شما خواهند آمد. با بالا رفتن لول گیاهان پیشرفته‌تر شده و قدرت بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر گیاهان ابزارهای دیگری نیز برای دفاع قرار داده شده است مانند ماشین چمن زنی و …… که در مناطق مختلف می‌توان از آنها استفاده نمود. شکست یا پیروزی شما در مراحل بسته به نوع چیدمان گیاهان و ابزارها در زمین دارد. مثلاً اگر گل‌های آفتاب گردن را جلوتر از همه بگذارید هیچ شانسی برای برد در برابر زامبی‌های گرسنه نخواهید داشت. حمله زامبی‌ها تایم مخصوصی داشته و در هر مرحله این زمان متفاوت خواهد بود. همچنین آنها به صورت چند باره حمله خواهند کرد. هرچه از این بازی بگوییم کم است و تا خود شما آن را تجربه نکنید گفته‌های ما اثری ندارد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. گیاهان متنوع و قوی
  3. زامبی های متفاوت و گرسنه
  4. محیط های مختلف برای بازی
  5. صدا گذاری جذاب و عالی
  6. گیم پلی سرگرم کننده
  7. گرافیک عالی همراه با تکنولوژی HD

بازی Plants vs Zombies 2 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 نمره است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Plants vs. Zombies 2 Plants vs. Zombies 2 Plants vs. Zombies 2 Plants vs. Zombies 2 Plants vs. Zombies 2

نوشته دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.