تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 5:40
کد خبر : 35372

دانلود بازی Project CARS GO برای اندروید

دانلود بازی Project CARS GO برای اندروید

دانلود بازی Project CARS GO برای اندروید خیلی از بازی های کنسول های نسل هشتمی یا کامپیوترهای شخصی برای اسمارت فون های اندرویدی تاکنون منتشر شده است و این روند ادامه دارد و بنظر نقطه توقفی برای آن در ن..

دانلود بازی Project CARS GO برای اندروید

خیلی از بازی های کنسول های نسل هشتمی یا کامپیوترهای شخصی برای اسمارت فون های اندرویدی تاکنون منتشر شده است و این روند ادامه دارد و بنظر نقطه توقفی برای آن در نظر گرفته نشده. یکی از بازی های جذاب ماشینی که در سال 2015 برای علاقه مندان منتشر شد Project CARS بود. در آن زمان کمپانی سازنده بازی را فقط برای کنسول و PC در نظر گرفت و حرفی از انتشار گیم پلی برای اسمارت فون ها نبود. اکنون و پس از گذشت 5 سال بازی جدید و سرگرم کننده ای با نام Project CARS GO در مارکت گوگل پلی رخ نشان داد، عنوانی جذاب و فوق العاده که با گیم پلی منحصر به فرد خود می تواند بازیکنان را در جای خود میخکوب کند.

+ بهترین خودروهای مسابقه ای و معروف ترین پیست های جهان، میزبان شما هستند!

در میان بازیکنان کنسول و کامپیوترهای شخصی Project CARS یک عنوان نام آشنا و بسیار محبوب است که با داشتن ویژگی های جذاب توانسته یکی از گزینه های علاقه مندان به گیم پلی های مسابقه ای و اتومبیل رانی باشد. نسخه اسمارت فون های اندرویدی را کمپانی GAMEVIL طراحی و منتشر کرده است و توسعه دهندگان این استودیو تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا گیم پلی از پروژکت کار اصلی، چیزی کم نداشته باشد.

حالت های مختلفی برای گیم پلی در نظر گرفته شده که هر کدام از دیگری جذاب تر و بهتر هستند. بازیکنان می توانند در پیست های مختلف سراسر جهان، از Monza تا Laguna Seca Raceway به رقابت مشغول شده و مهارت رانندگی را به رقبای خود نشان دهند. بهترین ماشین های مسابقه ای جهان در کلاس های مختلف در این بازی گرد هم آورده شده اند تا به بازیکنان اجازه دهند که مسابقه ای لذت بخش و فوق العاده را تجربه کنند.

اگر از رنگ یا طرح خودروها لذت نمی برید، مهم نیست چرا که توسعه دهندگان این ویژگی را برای شما قرار داده اند تا در گاراژ ماشین دلخواه خود را بسازید و دیدن و مسابقه دادن با آن به اوج هیجان برسید!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بهترین ماشین های مسابقه ای در دسترس شما
  2. حالت های متنوع برای مسابقه دادن و لذت بردن
  3. در گاراژ، ماشین خود را شخصی سازی کنید
  4. رقابت های متنوع و بسیاری در انتظار شماست
  5. پیست های بزرگ دنیا، شاهد حضور شما خواهد بود
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Project CARS GO هم اکنون در پلی استور به صورت رایگان منتشر شده است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Project CARS GO Project CARS GO Project CARS GO Project CARS GO Project CARS GO

نوشته دانلود بازی Project CARS GO برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.