تاریخ انتشار : شنبه 22 می 2021 - 12:27
کد خبر : 41908

دانلود بازی Rising Hell برای PC

دانلود بازی Rising Hell برای PC

دانلود بازی Rising Hell برای کامپیوتر پلتفرمرها از دیرباز سبکی محبوب و دوست‌داشتنی بوده‌اند. این سبک از بازی‌های ویدیویی سادگی و پیچیدگی را در کنار یکدیگر به بازیکن ارائه می‌دهند و همین امر را می‌توان..

دانلود بازی Rising Hell برای کامپیوتر

پلتفرمرها از دیرباز سبکی محبوب و دوست‌داشتنی بوده‌اند. این سبک از بازی‌های ویدیویی سادگی و پیچیدگی را در کنار یکدیگر به بازیکن ارائه می‌دهند و همین امر را می‌توان علت اصلی جذابیتش دانست. بازی Rising Hell از استودیو Tahoe Games عنوانی سریع و اکشن در سبک پلتفرمر است که برای تزریق آدرنالین به بدن شما ساخته‌شده است.

سبک بازی همان چیزی است که از یک عنوان پلتفرمر کلاسیک انتظار دارید. شما باید در نقش یک قهرمان، مناطق مختلف از جهنم را گشت‌وگذار کنید. سبک پیشروی در مراحل در محور عمودی صورت گرفته و شما همواره مسیری به سمت بالا خواهید داشت. به‌جز طیف وسیع دشمنانی که به سمت شما حمله‌ور می‌شوند، خود عوامل محیطی نیز در قالب تله‌های مختلف در تلاش‌اند تا شما را نابود کنند.

شما به تعداد مختلفی از قهرمان‌ها دسترسی دارید که با پیشروی در بازی می‌توانید آن‌ها را بازکنید. هر قهرمان قابلیت‌های منحصربه‌فردی داشته و سبک متفاوتی از گیم پلی بازی را به شما نشان می‌دهد که ارزش چند بار بازی کردن این عنوان را بیشتر می‌کند. گیم پلی بازی به‌شدت سریع و مهیج بوده و و دائم در حال پریدن، ضربه زدن و جاخالی دادن هستید.

در کنار دشمنان عادی، مبارزات با Boss های متنوعی نیز در بازی وجود دارد که چالش بازی را به سطح جدیدی می‌برند و هرکدام نبردی مهیج و متفاوت خواهند داشت. در طول این مسیر، موسیقی متال قوی و سریعی نیز مهمان گوش‌های شما می‌شود تا تجربه شما از این بازی مهیج کامل شود. گرافیک ساده و پیکسلی بازی به روان اجراشدن آن کمک شایانی کرده و درعین‌حال، مناظر جهنمی مراحل را به‌خوبی به تصویر کشیده است. بازی به‌جز بخش مرحله‌ای، حالت Challenge Mode هم دارد که پس از اتمام بازی در آن می‌توانید مهارت‌های خود را به چالش بکشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dead Cells و Hades را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rising Hell با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

Rising Hell Rising Hell Rising Hell Rising Hell

نوشته دانلود بازی Rising Hell برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.