تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 4:50
کد خبر : 36671

دانلود بازی Sonic Dash برای اندروید

دانلود بازی Sonic Dash برای اندروید

دانلود بازی Sonic Dash – Endless Running & Racing Game برای اندروید جوجه تیغی مبارز که در دهه 60 توانست به واسطه کنسول نوستالژی سگا به معروفیت بالایی برسد، بار دیگر بازگشته تا کاربران و علاقه مندانش ر..

دانلود بازی Sonic Dash – Endless Running & Racing Game برای اندروید

جوجه تیغی مبارز که در دهه 60 توانست به واسطه کنسول نوستالژی سگا به معروفیت بالایی برسد، بار دیگر بازگشته تا کاربران و علاقه مندانش را سوپرایز کند. هنوز هم به مانند قدیم خود، تند و تیز است و می تواند در لحظه به چالش های اطرافش واکنش نشان دهد. بنظر می رسد مبارزه علیه دکتر هنوز ادامه دارد ولی به مانند نسخه اولیه خود، سونیک به کمک شما نیاز دارد تا چالش های موجود در سرزمینش را پشت سر گذاشته و در نهایت دکتر را به نابودی بکشاند. در بازی جدید و سرگرم کننده Sonic Dash بار دیگر سونیک را تحت کنترل خود گرفته و برای آزادی موجودات و نابودی دکتر تلاش کنید.

+ جهانی بروز شده همراه با ویژگی های جدید!

جهانی بازی به صورت کامل، جدید شده و از ویژگی های تازه ای بهره می برد. سونیک نیز با طراحی جدید خود و داشتن قدرت های شگفت انگیز می تواند دل طرفدارانش را ببرد. علاوه بر سونیک، شخصیت ها و به عبارتی دوستان دیگر او از جمله Tails ، Shadow و Knuckles نیز قابل انتخاب و بازی هستند. کاراکتر مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در جهان سونیک به صورت دونده بی پایان تعریف شده با دو رئیس قدرتمند یعنی دکتر Eggman و Zazz ویرانگر به مبارزه مشغول شوید. شما می توانید با هر پیروزی امتیاز به دست آوده و از امتیازات خود در جهت خرید و ارتقاء تجهیزات کاراکترها استفاده کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. شخصیت های مختلف مجموعه سونیک
  2. لوکیشن یا محیط های مختلف برای بازی
  3. امکان ارتقاء و بهبود کاراکترها
  4. دو رئیس قدرتمند برای مبارزه
  5. گیم پلی سرگرم کننده و نوستالژی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Sonic Dash هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Sonic Dash Sonic Dash Sonic Dash Sonic Dash

نوشته دانلود بازی Sonic Dash برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.