تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 - 10:28
کد خبر : 14278

دانلود بازی Sparklite برای PC

دانلود بازی Sparklite برای PC

دانلود بازی Sparklite برای کامپیوتر بدون شک سری Zelda یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی تاریخ است که انقلابی در سبک‌ بازی‌های ماجراجویی ایجاد کرد، این بازی با المان‌های خاص خود، الهام بسیاری از بازی‌..

دانلود بازی Sparklite برای کامپیوتر

بدون شک سری Zelda یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی تاریخ است که انقلابی در سبک‌ بازی‌های ماجراجویی ایجاد کرد، این بازی با المان‌های خاص خود، الهام بسیاری از بازی‌سازان برای ساخت عنوانی شبیه به خود بوده است. این بار هم Red Blue Games بازی جدیدش را به همین شکل به انتشار رسانده است؛ بازی Sparklite را که عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی است که رگه‌هایی از فرنچایز دوست‌داشتنی و محبوب The Legend of Zelda در تنة آن دیده می‌شود و درعین‌حال خود را از ساختار ظریف، خاص و عجیب‌وغریب منحصر می‌سازد. بازیکنان در این بازی با عنصرهای آشنا و جدیدی روبه‌رو می‌شوند و می‌توان گفت همه‌ی آن‌ها، در کلاسیک و شاهکار بودن این عنوان اتفاق‌نظر دارند. در Sparklite، شما هدایت شخصیت آدا، زن جوانی که سفینه‌ی او در آسمان سرزمین جیودیا تخریب شده است را بر عهده دارید. در طول بازی، شما باید آدا را که در تلاش برای شکست بارن، پادشاهی شیطان‌صفت که قصد دارد نظم زمین را کاملاً به هم بزند، هدایت کنید و در همین حین، ساکنین بازمانده در این سرزمین را به داخل شهری که در آسمان توسط بالن نگه‌داری می‌شود منتقل کنید.

گیم پلی اصلی بازی حول محور این می‌چرخد که بازیکنان بر سطح جیودیا فرود می‌آیند تا بتوانند تایتان های بارن، هیولاهای غول‌پیکری که توسط پیچیدگی‌های ژنتیکی خود توسط محیط جیودیا جهش یافته‌اند، پیدا کرده و آن‌ها را شکست دهند. سفر شما از Vineland آغاز می‌شود، منطقه‌ای پر از دشمنان ضعیف و مناسب برای کشتن و قوی‌تر ساختن خود و به‌تدریج به مناطق هراسناک‌تر مانند باتلاق اسید و صحرایی دلهره‌آور پیش می‌رود. با پیشرفت شخصیت شما در هر منطقه، آیتم‌های جدید و موارد موردنیاز برداشته می‌شوند اما سرانجام توسط دشمنانی که مداوم در حال حمله به شما هستند کشته می‌شوید.

این عنوان به‌صورت یک بازی تک‌نفره شروع می‌شود، اما با کشتن غول اول بازی می‌توان ادامه‌ی ماجراجویی را همراه دوستان خود نیز تجربه کنید. یک نفر هدایت آدا و دیگری هدایت روبات پرنده‌ی آدا را بر عهده می‌گیرد. هرچند که بازیکن دوم نمی‌تواند یک سری آیتم‌های خاص بازی را جمع‌آوری کند اما Sparklite. قطعاً بیشتر حس یک بازی تک‌نفره را انتقال می‌دهد اما بازهم همراه داشتن یک دوست در این عنوان جذاب و دل‌انگیز می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

در آخر، غیرممکن است که درباره‌ی Sparklite صحبت کنید و در همان حین یکی از آهنگ‌های شاهکار و به‌یادماندنی این عنوان را زمزمه نکنید. صداگذاری این بازی با جزئیات بسیاری کار شده است که می‌توان گفت در مقایسه با دیگر بازی‌های زمان خود خیلی پیشرفته‌تر است؛ هر قطعه‌ی موسیقی دارای شخصیت خاص خود است و لحظه‌به‌لحظه‌ی این ماجراجویی را متمایز و جدا از دیگری می‌سازد.

بازی Sparklite عنوان خارق‌العاده‌ی ماجراجویی است که حس نوستالژی را برای طرفداران Zelda فراهم می‌کند. دنیای غنی این بازی و مکانیک نرم به‌کاررفته آن به همراه داستان این بازی و شخصیت‌های آن، همگی کامل و دوست‌داشتنی هستند. حتی اگر به آخر این بازی برسید، تمایل به بازی کردن دوباره آن را دارید زیرا ترک کردن دنیای جیودیا کار راحتی نیست و بعد از اتمام بازی، دوباره به این عنوان لذت‌بخش باز خواهید گشت. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی های دیگری همچون Dead Cells و Hades را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Sparklite با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later (64-bit)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 4400 Or Higher
Storage: 1500 MB available space
Sound Card: Onboard soundcard

تصاویری از محیط بازی :

Sparklite Sparklite Sparklite Sparklite Sparklite Sparklite Sparklite

نوشته دانلود بازی Sparklite برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.