تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 5:10
کد خبر : 40654

دانلود بازی Talking Tom Gold Run برای اندروید

دانلود بازی Talking Tom Gold Run برای اندروید

دانلود بازی Talking Tom Gold Run برای اندروید گربه چاق و خپلی که تام سخن گو نام داشت را که به خاطر دارید؟ این بار این گربه شیطان و منحصر به فرد را در عنوانی شگفت انگیز خواهید دید، جایی که توسعه دهندگا..

دانلود بازی Talking Tom Gold Run برای اندروید

گربه چاق و خپلی که تام سخن گو نام داشت را که به خاطر دارید؟ این بار این گربه شیطان و منحصر به فرد را در عنوانی شگفت انگیز خواهید دید، جایی که توسعه دهندگان ترجیح داده اند تا به مانند عناوین بی پایان، تام همیشه درحال دویدن و دنبال کردن سارقی ماهر باشد. در بازی جدید و سرگرم کننده Talking Tom Gold Run هدایت تام وظیفه ی شما خواهد بود. دزد آب زیر کاه خیابان ها را با موانع مختلف مسدود کرده تا نتوانید به قدر کافی سریع بوده و او را به دان اندازید.

+ بررسی کوتاه گیم پلی و ویژگی ها:

تام در عنوان جدید و سرگرم کننده Talking Tom Gold Run تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از موانع پیش رو عبور کرده و کامیون دزدها نزدیک و نزدیک تر شود. تنها هدفی که برای مراحل بی پایان در نظر گرفته شده، جمع آوری طلاهای ربوده شده خواهد بود. گربه باهوش داستان ما می توانید از وسایل مختلفی در هر مرحله و یا بهتر است بگوییم در هر جهان استفاده کند و فاصله خود را با دزدان کم تر و کمتر سازد.

ماموریت های متنوعی برای کاربران در نظر گرفته شده که با تکمیل هر کدام از آنها می توانند پاداش های مختلف و هیجان انگیزی را دریافت کنند. جهان های مختلفی که پشت سر خواهید گذاشت، هر کدام با رنگ و لعابی جذاب و جزئیاتی منحصر به فرد توسعه داده شده تا چشمان را خیره سازد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. تکمیل ماموریت ها برای دریافت پاداش
  2. رقابت در جهانی بی پایان
  3. وسایل متنوع برای استفاده در تعقیب و گریز
  4. محیط های مختلف با طراحی های خاص
  5. گیم پلی بی توقف و سرگرم کننده
  6. جمع آوری طلا برای کسب امتیاز

بازی Talking Tom Gold Run هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی Talking Tom Gold Run برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.