تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 9:43
کد خبر : 18511

دانلود بازی Trooper Shooter: Critical Assault برای اندروید

دانلود بازی Trooper Shooter: Critical Assault برای اندروید

دانلود بازی Trooper Shooter: Critical Assault برای اندروید بازی جدید Trooper Shooter: Critical Assault یکی از بهترین عنوان های منتشر شده در سبک اکشن است که به واسطه آن می توانیم گیم پلی هیجان انگیز و ..

دانلود بازی Trooper Shooter: Critical Assault برای اندروید

بازی جدید Trooper Shooter: Critical Assault یکی از بهترین عنوان های منتشر شده در سبک اکشن است که به واسطه آن می توانیم گیم پلی هیجان انگیز و جذابی را تجربه کنیم. سازندگان کمپانی Azur Interactive Games Limited بازی خود را بر اساس عناوین مطرح چند نفره ای چون کانتر استریک توسعه داده اند و به همین شکل بازیکنان می توانند در گیم پلی، به صورت آنلاین و چند نفره در قالب دو تیم در روبه روی هم قرار گیرند و رقابتی جذاب را پشت سر بگذارند.

+ تیم برنده یا تیم بازنده !

شاید برای شما نیز جذاب باشد که در گیم پلی بازی Trooper Shooter شاهد حضور مینی سربازانی هستیم که اگر به درستی آنها را هدایت کنید، قطعاً پیروزی از آن شما خواهد بود. سربازان مجهز به مجموعه عظیمی از سلاح ها و ابزارهای جالب جنگی هستند! این سربازان برای به دست آوردن پیروزی حتی آمادگی عبور از جهنم زمینی نیز هستند. هر سرباز موراد ارتقا منحصر به فرد را ارائه می دهد و شما با ایجاد ترکیباتی در بین سلاح ، زره پوش و کلاه ایمنی می توانید تیم رویایی خود را بسازید!

همانطور که گفته شد، در قالب دو تیم در نقشه های مختلفی وارد نبردهای نفسگیر خواهید شد. تیم پیروز جوایز و موارد ارتقاء را به دست می آورد. تیم ها در قالب حالت PVP با یکدیگر مبارزه می کنند. هر تیم می تواند از بازیکنانی که در سراسر جهان قرار دارند ساخته شود یا دوستانی که در یک کشور و محله زندگی میکنند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. ماموریت ها را تکمیل کنید
  2. سربازان خود را درجه بندی کنید
  3. پس از پیروزی در هر رقابت مهارت ها را ارتقاء دهید
  4. با فرمان های درست، سربازان کوچک را به پیروزی برسانید
  5. نبردهای PVP هیجان انگیز را از دست ندهید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Trooper Shooter: Critical Assault هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Trooper Shooter: Critical Assault Trooper Shooter: Critical Assault Trooper Shooter: Critical Assault Trooper Shooter: Critical Assault Trooper Shooter: Critical Assault

نوشته دانلود بازی Trooper Shooter: Critical Assault برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.