تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 می 2021 - 6:30
کد خبر : 34498

دانلود بازی While True Learn برای PC

دانلود بازی While True Learn برای PC

دانلود بازی While True Learn برای کامپیوتر بازی‌های سبک معمایی از آن دسته بازی‌هایی هستند که می‌توانند خیلی خوب و یا خیلی بد باشند. مهارت سازندگان در این بازی‌ها به این موضوع بستگی دارد که تا چه حد نو..

دانلود بازی While True Learn برای کامپیوتر

بازی‌های سبک معمایی از آن دسته بازی‌هایی هستند که می‌توانند خیلی خوب و یا خیلی بد باشند. مهارت سازندگان در این بازی‌ها به این موضوع بستگی دارد که تا چه حد نوآوری را در کنار طراحی مراحل و ارائه داستان جذاب می‌توانند به بازیکن تحویل دهند. از طرفی نوآوری در بازی‌های معمایی نسبت به سایر سبک‌ها کمی ساده‌تر است و این موضوع کار سازندگان را تا حدودی آسان‌تر می‌کند. بازی While True Learn از استودیو Luden.io یک بازی معمایی است که داستان و طراحی جالبی دارد.

در بازی شما در نقش یک برنامه‌نویس حرفه‌ای بازی می‌کنید که یکی از تخصص‌هایش، تولید شبکه‌های مربوط به مغز و اعصاب و پیوندهای آن‌ها است. در طی فعالیت‌های مختلفی که دارید متوجه می‌شوید که گربه شما به‌شدت باهوش است و چیزهای زیادی از برنامه‌نویسی و کد نویسی می‌داند. این موضوع باعث می‌شود که شما برای ساخت برنامه‌ای خاص که زبان گربه را به زبان انسان‌ها برمی‌گرداند قدم بردارید تا بتوانید پتانسیل بسیار بالای گربه خودتان را کشف کنید!

بازی به‌نوعی شبیه‌ساز آموزش زبان برنامه‌نویسی و اینکه کامپیوترها چگونه کار می‌کنند است. این موضوع بازی را برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان مناسب می‌کند. حتی افرادی که می‌خواهند چیزی یاد بگیرند، جنبه‌های آموزشی این بازی به‌شدت زیاد است و چیزهای مختلفی را با زبانی بامزه و طنز به شما یاد خواهد داد. باوجوداینکه اصل این بازی بر پایه کد نویسی است اما خبری از نوشتن کد و یا برنامه نیست و همه‌چیز در قالب یک بازی معمایی ساده به شما ارائه می‌شود.

شما باید اشیا و برنامه‌های مختلف را با حرکت موس خود به یکدیگر وصل کنید و با برقرار کردن ارتباطی درست و منطقی، برنامه بدون خطا و صحیح خود را که به‌درستی کار می‌کند بسازید. در ابتدا با نوشتن برنامه‌های ساده باید پول بیشتری به دست آورید تا برای پروژه اصلی و مهم خود منابع موردنیاز را فراهم کنید. در این میان قراردادهای مختلف و ایمیل‌های کاری جدید را قبول کرده و به شهرت خود اضافه می‌کنید.

بازی While True Learn عنوانی است که با زبانی ساده، چیزهای پیچیده کامپیوترها و زبان برنامه‌نویسی را به شما آموزش می‌دهد تا درک کلی‌ای از آن داشته باشید و اگر به آن علاقه‌مند هستید، با اطلاعات خوب و کافی وارد آن شوید. گیم پلی ساده بازی در کنار داستان جالبش، این تجربه‌آموزشی را بیش‌ازپیش لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Nimbatus را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی While True Learn با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 3000
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

While True Learn While True Learn While True Learn While True Learn

نوشته دانلود بازی While True Learn برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.