تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 10:30
کد خبر : 40779

دانلود بازی Zombie Frontier 4 برای اندروید

دانلود بازی Zombie Frontier 4 برای اندروید

دانلود بازی Zombie Frontier 4 برای اندروید هرچه این دنیا به سمت پیشرفته تر شدن می رود، مشکلات و بیماری های بیشتری را به وجود می آورد. فرقی نمی کند این بیماری کوچک باشد یا به وصعت یک کشور بزرگ، در هر ص..

دانلود بازی Zombie Frontier 4 برای اندروید

هرچه این دنیا به سمت پیشرفته تر شدن می رود، مشکلات و بیماری های بیشتری را به وجود می آورد. فرقی نمی کند این بیماری کوچک باشد یا به وصعت یک کشور بزرگ، در هر صورت افراد باید خود را برای مبارزه ای همه جانبه آماده کنند. بازی اندرویدی Zombie Frontier 4 را می توان یکی از جدیدترین عنوان های عرضه شده در سبک اکشن دانست که برای آن دسته از افرادی مناسب و هیجان انگیز است که دوست دارند با انبوهی از زامبی های مرگبار دست و پنجه نرم کنند.

+ زامبی هایی باهوش، ابزارهایی پیشرفته و جهانی بی رحم!

گیم پلی بازی Zombie Frontier 4 در آینده ای نه چندان دور و کشور آمریکا رخ می دهد. آزمایشات هسته ای باعث شده تا موجودات عجیب و غریبی به وجود آیند، زامبی هایی که هیچ کس حتی دولت هم نمی تواند آنها را مهار کند. اما در این میان جان بازماندگان کوچک و بزرگ بسیاری در خطر نابودی است و تنها یک قهرمان می تواند مشکلات را از بین برده و شهر را به حالت اولیه برای زندگی انسانی بازگرداند، آیا این قهرمان شما هستید ؟

در کنار اینکه زامبی های مختلف و قدرتمندی همراه با Boss های متنوع در گوشه گوشه شهر حضور دارند، سلاح های قدرتمند و ویژه ای نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا به کمک آنها بتواند از جان خود رو بازماندگان دیگر محافظت نمایید. اما مهمترین نکته ای که می تواند باعث شود تا شما در مدت زمان طولانی در برابر زامبی ها دوام آورید، پیدا کردن نقاط حساس این موجودات بد ترکیب است.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. سلاح های قدرتمندی برای مبارزه با زامبی ها در دسترس خواهد بود
  2. انواع مختلفی از زامبی ها در سراسر شهر وجود دارند و برخی مخفی شده اند
  3. Boss های قدرتمند زامبی را دست کم نگیرید
  4. محیط های مختلف را برای به دست آوردن منابع کاوش کنید
  5. گیم پلی اکشن با صحنه های جذاب تیراندازی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Zombie Frontier 4 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Zombie Frontier 4 Zombie Frontier 4

نوشته دانلود بازی Zombie Frontier 4 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.