تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 10:32
کد خبر : 18783

دانلود بازی Zombie Gunship Survival برای اندروید

دانلود بازی Zombie Gunship Survival برای اندروید

دانلود بازی Zombie Gunship Survival برای اندروید زنده ماندن در جهانی که بیشتر مردم بر اثر بیماری لاعلاجی از بین می روند یا در نهایت به زامبی های کثیف تبدیل می شوند، تعداد کمی از بازماندگان خواهند ماند..

دانلود بازی Zombie Gunship Survival برای اندروید

زنده ماندن در جهانی که بیشتر مردم بر اثر بیماری لاعلاجی از بین می روند یا در نهایت به زامبی های کثیف تبدیل می شوند، تعداد کمی از بازماندگان خواهند ماند که از ترس جان خود، سلاح را برای مبارزه با حمله ارتش زامبی ها انتخاب کرده اند. این ویژگی ها، تنها در جهان آخرالزمان بازی جدید و زیبای Zombie Gunship Survival قابل تجربه و مشاهده است.

+ بررسی کوتاه گیم پلی و ویژگی ها:

زنده ماندن در جهانی که از هر سو ممکن زامبی به شما حمله کند و در هیچ منطقه ای از شهر احساس امنیت نمی کنید، کار دشواری خواهد بود، مگر آنکه بتوانید مکانی را به عنوان پایگاه انتخاب و از آن در برابر زامبی ها حفاظت کنید. در سطح شهر به دنبال دیگر بازماندگان باشید، آنها را به کمپ خود آورده و با دادن آموزش های مورد نیاز، تبدیل به مبارزی فوق العاده کنید. با تیمی از بهترین بازماندگان، در سطح شهر به دنبال منابع با ارزش و پر اهمیتی مانند انرژی های گرانبها، طلا و پاداش های دیگر باشید.

با رساندن منابع به پایگاه، خواهید توانست تا کارهای فراوانی را انجام دهید، برای مثال با استفاده از طلا ارتش خود را ارتقا دهید و آن را بهبود بخشید. بازکردن سلاح های ویژه و قدرتمند با استفاده از پاداش های بزرگی که داده می شود امکان پذیر خواهد بود. در روبه رو، شاهد انواع مختلفی از زامبی ها خواهید بود که توانایی بالایی در نابودی خواهند داشت. با جمع آوری سلاح های مختلف از جمله تک تیرانداز وبه دست آوردن قدرت های فوق العاده می توانید به سادگی از انبوه زامبی ها استقبال کنید!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. جمع آوری بازماندگان از سراسر شهر
  2. کاوش شهر برای به دست آوردن منابع
  3. ساخت پایگاهی ویژه برای حفاظت از بازماندگان در برابر حمله زامبی
  4. جمع آوری سلاح های قدرتمند و ویژه
  5. زامبی های مختلف با توانایی های خاص
  6. گیم پلی اکشن، تصاویر محیطی با کیفیت بالا و جلوه های ویژه جذاب

بازی Zombie Gunship Survival هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی Zombie Gunship Survival برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.