تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2021 - 16:30
کد خبر : 23542

دانلود موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077

دانلود موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077

آینده‌ی بشری یکی از جنجال‌برانگیزترین بحث‌هایی است که هرروز میان اقشار مختلفی دنبال می‌شود. فیلم‌های هالیوودی همگی یک سایبرپانک هایی را به ما نشان داده‌اند که هوش مصنوعی موفق به شکست روند سنتی شده و ه..

آینده‌ی بشری یکی از جنجال‌برانگیزترین بحث‌هایی است که هرروز میان اقشار مختلفی دنبال می‌شود. فیلم‌های هالیوودی همگی یک سایبرپانک هایی را به ما نشان داده‌اند که هوش مصنوعی موفق به شکست روند سنتی شده و همه‌چیز به‌صورت مکانیزه و با سیستم‌های رایانه‌ای پیش رود. مهم‌ترین نکته، کنترل شهرها توسط ابر کمپانی‌هایی است که پیش‌بینی‌ها در مورد نئولیبرالیسم را تقویت می‌کنند. استودیو CD Projekt RED مدت‌هاست در حال ساخت یک بازی بر اساس آینده موردبحث است و پس از عرضه موفق بازی The Witcher 3، این بازی Cyberpunk 2077 است که به دنبال دیوانه کردن طرفداران بازی‌های ویدیویی است.

موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077 توسط آهنگ‌سازانی از جمله Marcin Przybyłowicz، P.T. Adamczyk و Paul Leonard-Morgan ساخته شده‌ است و یک آلبوم فوق‌العاده برای تجربه‌ی نایت سیتی در هر شرایطی خواهد بود. ساخت موسیقی متن، برای حدود 100 ساعت گیم پلی بازی کار چندان آسانی نبوده است اما سازندگان این اثر از این کار به خوبی برآمده‌اند و نتیجه یک موسیقی متن فوق‌العاده با حال و هوا و فضای مرتبط با بازی شده است.

هم‌اکنون می‌توانید این مجموعه موسیقی متن زیبا از بازی Cyberpunk 2077 را به‌صورت یکجا، با بهترین کیفیت از وب‌سایت پارسی گیم‌ دانلود کنید.

نوشته دانلود موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077 اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.