تاریخ انتشار : جمعه 24 سپتامبر 2021 - 5:17
کد خبر : 44972

هدست کایرا ایکس ریزر برای پلی استیشن و ایکس باکس معرفی شد

هدست کایرا ایکس ریزر برای پلی استیشن و ایکس باکس معرفی شد

هدست کایرا ایکس ریزر برای پلی استیشن و ایکس باکس معرفی شد ریزر امروز هدست گیمینگ کایرا ایکس (Kaira X)، محصول اقتصادی جدید خود از سری کایرا را برای محدوده کالاهای مخصوص کنسول معرفی کرد.
این هدست با قیم..

هدست کایرا ایکس ریزر برای پلی استیشن و ایکس باکس معرفی شد

ریزر امروز هدست گیمینگ کایرا ایکس (Kaira X)، محصول اقتصادی جدید خود از سری کایرا را برای محدوده کالاهای مخصوص کنسول معرفی کرد.

این هدست با قیمت ۶۰ دلار به صورت قابل توجهی نسبت به هدست‌های کایرا و کایرا پرو که به ترتیب با برچسب‌های قیمت ۱۰۰ و ۱۵۰ دلار روانه بازار شده‌اند، قیمت‌گذاری شده است.

کایرا ایکس مجهز ب یک درایور ۵۰ میلی‌متری TirForce ریزر است. این هدست همچنین از میکروفونی با قابلیت کاهش نویز استفاده می‌کند. در کناره هدست نیز دکمه‌هایی برای تنظیم صدا و قطع صدای میکروفون قرار گرفته است.

هدست ریزر کایرا ایکس

کایرا ایکس در دو پیکربندی مخصوص پلی استیشن و ایکس باکس عرضه خواهد شد. پیکربندی مخصوص ایکس باکس در ۵ رنگ مشکی، سفید، آبی، قرمز و سبز عرضه می‌شود که دقیقاً با رنگ‌های کنترلرهای جدید ایکس باکس سازگار هستند.

مطالب مرتبط:

  • بررسی لپ تاپ ریزر بوک ۱۳؛ یک الترابوک مدعی

نسخه پلی استیشن نیز در رنگ‌های مشکی و سفید با رنگ ثانویه آبی عرضه خواهد شد تا با کنترلرهای دوال‌سنس سازگار به نظر برسد.

هدست ریزر کایرا ایکس

با این حال فارغ از رنگی که کاربران مایل به خرید آن‌ها هستند، تمام مدل‌های کایرا ایکس از درگاه استاندارد هدفون استفاده می‌کنند. این ب معنای سازگار بودن این هدست‌ها با تمام دستگاه‌های مجهز به درگاه جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است.

نسخه مشکی برای ایکس باکس و نسخه سفید برای پلی استیشن از همین امروز برای خرید در دسترس قرار می‌گیرند. همچنین پیش‌خرید نسخه‌های آبی، قرمز و سبز برند ایکس باکس از ماه آینده آغاز خواهد شد.

منبع: GSM Arena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.