تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اکتبر 2022 - 22:19
کد خبر : 505670

دلایل جذابیت جلو پنجره برای سازندگان

دلایل جذابیت جلو پنجره برای سازندگان

آیا مهم ترین لوازم یدکی هیوندای را می شناسید؟ آیا می دانید لوازم یدکی سانتافه باید اورجینال باشد؟ آیا می دانید برای تهیه ی لوازم یدکی هیوندای به کجا مراجعه کنید؟ آیا می دانید لوازم یدکی سایت پیاروپارت همراه با ارائه کد فنی اورجینال محصولات در بازار فیزیکی و آنلاین در حال فعالیت است و

آیا مهم ترین لوازم یدکی هیوندای را می شناسید؟ آیا می دانید لوازم یدکی سانتافه باید اورجینال باشد؟ آیا می دانید برای تهیه ی لوازم یدکی هیوندای به کجا مراجعه کنید؟ آیا می دانید لوازم یدکی سایت پیاروپارت همراه با ارائه کد فنی اورجینال محصولات در بازار فیزیکی و آنلاین در حال فعالیت است و شما می توانید با اطمینان خاطر محصول خود را سفارش دهید؟

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از لوازم یدکی های هیوندای به نام جلو پنجره بحث نماییم چرا که این محصول جذابیت خاصی برای ساخت دارد.

دلایل جذابیت جلو پنجره برای سازندگان

بسیاری از خودروسازان برای اطمینان از اینکه ظاهر خودروی آن­ها شکیل و زیبا جلوه می­کند، این محصول  را بعنوان یک المان تزئینی جدی می گیرند. رولز رویس که به خاطر وسایل نقلیه لوکس خود شناخته می شود، میله­های این محصول را به صورت دستی قرار می دهد، بنابراین هیچ نقصی در محصول نهایی دیده نمی شود. این مسئله بسیار مهمی است زیرا ظاهر نامناسب یک محصول بسیار به اعتبار برند آن لطمه می زند.

دیگر خودروسازان از جلو پنجره‌های بزرگ‌تر استفاده می‌کنند که بیشتر قسمت جلویی را می‌پوشاند تا منحصربه‌فرد بودن را به قسمت بیرونی خودرو بیاورند. با تراز کردن چراغ‌های جلو، جلوپنجره و گاهی اوقات سپر جلو، می‌توانید توهم پوزخند دندان‌پزشکی، چهره‌ای عصبانی یا یک ماشین خندان را ایجاد کنید. ممکن است.

 

همه چیز در مورد جلو پنجره سانتافه

در این نوشتار قصد داریم به بررسی جلو پنجره سانتافه و ویژگی­ها و موارد مربوط به آن بپردازیم. هنگام صحبت از یک ماشین ما اغلب در طراحی بدنه، عملکرد موتور و یا حجم باک فکر می­کنیم. با این حال وسیله­ای تزئینی در جلوی ماشین است که در عین اهمیت ظاهری کمتر مورد توجه قرار می­گیرد. در ادامه به بررسی ویژگی­ها و کاربرد جلو پنجره و به صورت ویژه در مورد سانتافه خواهیم پرداخت.

تاریخچه استفاده از جلو پنجره

جلو پنجره­های خودروها در طول سال‌ها طرح‌های مختلفی به خود گرفته‌اند. این ویژگی برای اولین بار در سال 1903 بر روی خودروها به کار گرفته شد. چندین سال بعد، طراحی کمانی رایج شد و برای سال‌ها به طرح استاندارد روی جلو پنجره خودروها تبدیل شد. جلو پنجره­ها بعد از جنگ جهانی دوم ظاهر جدیدی به خود گرفتند. پس از معرفی بیوک، استودبیکر و کایزر در سال 1947، جلو پنجره­ها کوتاه‌تر و عریض‌تر شدند تا با تغییر در طراحی سازگار شوند.

کاربرد جلو پنجره در خودرو

در جلوی خودرو دریچه ای وجود دارد که به هوا اجازه می­دهد تا به داخل محفظه موتور حرکت کند. هوا به خنک شدن رادیاتور و موتور کمک می­کند، بنابراین هیچ چیز بیش از حد گرم نمی­شود. برای پوشاندن آن سوراخ، سازندگان لوازم جانبی به نام مشبک ماشین نصب می­کنند. این اجازه می­دهد تا هوا آزادانه در زیر کاپوت جریان یابد و در عین حال از قطعات موتور در برابر خرده زباله­های موجود در جاده محافظت می­کند.

برخی از مواد تقلبی برای ساخت جلوپنجره استفاده می­کنند، در حالی که برخی دیگر از آن­ها از این قطعه برای خنک کردن باتری استفاده می­کنند. گاهی اوقات، جلوپنجره بخشی از ویژگی‌های آیرودینامیکی است که سازندگان برای افزایش سرعت و در عین حال کاهش مقاومت هوا پیاده‌سازی می‌کنند.

جلو پنجره سانتافه

دلایل جذابیت جلو پنجره برای سازندگان2

سانتافه یک ماشین شاسی بلند لوکس کره­ای است که توسط شرکت هیوندای تولید می­شود. این شرکت به ظاهر محصولات خود بسیار اهمیت می­دهد و از همین رو طراحی جلو پنجره­های شکیل و زیبا بعنوان بخشی مهمی از زیبایی ظاهری خودرو همیشه در دستور کار سازندگان بوده است. در مدل­های جدید سانتافه، بخش جلویی سانتافه با جلوپنجره عریض که در تمام عرض خودرو امتداد دارد مشخص می شود. همچنین خطوط افقی بسیار زیبایی به رنگ نقره­ای به دو طرف این قطعه اضافه شده که بر زیبایی آن می­افزاید.

جلو پنجره سانتافه با طلاکاری طرح دار هندسی، چراغ­های جلو را نیز یکپارچه و یکدست می کند، سبکی که در بسیاری از خودروهای هیوندای یافت می شود. چراغ‌های LED چشمک زن در روز ( DRLها ) از بالای جلوپنجره شروع می‌شوند و از میان آن رد می­شوند تا در هر گوشه هنگام روشن شدن، شکل‌های T منحصربه‌فردی ایجاد کنند.

جلو پنجره سانتافه یک قطعه بسیار تزئینی و کاربردی می­باشد.

 

راهنمای خرید جلو پنجره سانتافه

خرید جلو پنجره سانتافه، معمولا کار دشواری است زیرا این قطعه وارداتی است و باید از فروشگاه­های معتبر تهیه شود. نکاتی در این زمینه وجود دارد که در صورت رعایت آن­ها می­توانید خرید بهتر و راحت­تری داشته باشید. ابتدا اطمینان حاصل کنید که به اندازه در مورد مدل ماشین خود شناخت دارید. زیرا هر مدل از سانتافه تجهیزات مخصوص به خود را دارد پس برای تهیه قطعات مناسب باید آشنایی اولیه با مدل و ویژگی­های خودرو داشته باشید.

نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید کیفیت جلو پنجره مورد نظر است. باید مطمئن شوید که این قطعه را از مراکز معتبر خریداری می­کنید و از اصالت و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. قبل از خرید از فروشنده بخواهید جنس استوک در اختیار شما بگذارد زیرا این بهترین نوع از قطعات جانبی سانتافه موجود در بازار است. در ضمن مواظب دلالان و سودجویان هم باشید. آن­ها از نیاز شما به این قطعه سوء استفاده کرده و با کمی تعمیر و تزئین، قطعات کهنه و کارکرده را به عنوان قطعه نو به شما می­فروشند.

قیمت جلو پنجره سانتافه

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی قیمت تمام قطعات خودرو بالا رفته است و این قطعه نیز این قاعده مستثنی نیست بطوریکه برای خرید یک جلو پنجره سانتافه مناسب، علاوه بر اینکه باید وقت زیادی برای جستجو و دیدن و بررسی اجناس از فروشگاه­های مختلف بگذارید، خرید این قطعه هزینه نسبتا بالایی هم برای شما در پی خواهد داشت.

در حال حاضر ( آبان 1401 ) محدوده قیمت این قطعه از حدود 3 میلیون تومان تا حدود 6 میلیون تومان متغیر است. البته ممکن است اگر وقت کافی داشته باشید و به جستجو بپردازید بتوانید این قطعه را با قیمت مناسب­تری پیدا هم در بازار پیدا کنید، ولی به طور کلی قیمت این قطعه حدودا بالاست و جزو آیتم­های لوکس برای زیبایی ماشین به شمار می­رود.

کلام پایانی

جلو پنجره سانتافه یکی از قطعاتی است که نقش زیادی در زیبایی ظاهری خودروی شما دارد. همچنین این قطعه وظیفه رساندن هوا به داخل ماشین برای بهبود عملکرد کلی موتور و جلوگیری از داغ شدن بیش از حد آن به عهده دارد. در این نوشتار سعی کردیم به بررسی ویژگی­های این محصول پرداخته و جزئیات آن را براش ما شرح دهیم تا بتوانید در هنگام خرید انتخاب درستی داشته باشید. اگر چنانچه باز هم در این مورد سوالاتی دارید، کافیست به وبسایت ما به آدرس piaropart.com مراجعه کنید و از همکاران ما کمک خواسته و راهنمایی­های لازم را دریافت کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.