تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اکتبر 2021 - 18:17
کد خبر : 46471

ردمی اسمارت بند پرو شیائومی همین هفته معرفی می شود

ردمی اسمارت بند پرو شیائومی همین هفته معرفی می شود

ردمی اسمارت بند پرو شیائومی همین هفته معرفی می شود به نظر می‌رسد که شیائومی در حال پشت سر گذاشتن دوره کاملاً شلوغ از لحاظ عرضه محصولات جدید است. طبق آخرین اعلام این شرکت، ردمی نوت ۲ و ردمی واچ ۲ برای ..

ردمی اسمارت بند پرو شیائومی همین هفته معرفی می شود

به نظر می‌رسد که شیائومی در حال پشت سر گذاشتن دوره کاملاً شلوغ از لحاظ عرضه محصولات جدید است. طبق آخرین اعلام این شرکت، ردمی نوت ۲ و ردمی واچ ۲ برای معرفی در تاریخ ۶ آبان سال جاری (۲۸ اکتبر ۱۴۰۰) آماده می‌شوند. حال امروز مشخص شده است که اسمارت بند پرو به این برنامه زمانی محلق خواهد شد.

براساس ادعای WinFuture، این مچ‌بند جدید شیائومی مستقیما به مصاف رقابت با هوآوی واچ فیت و سامسونگ گلکسی فیت خواهد رفت. از لحاظ ظاهر بدون هیچ شکی شاهد یک طراحی آشنا هستیم که در مچ‌بند هوشمند ردمی اسمارت بند در سال گذشته به کار رفته بود.

این ورودی جدید از سری مچ‌بندهای ردمی نیز یک محصول اقتصادی با پشتیبانی از GPS، بلوتوث و همچنین فناوری‌های رهگیری ضربان قلب و حالت‌های ورزشی متنوعی خواهد بود.

شیائومی ردمی اسمارت بند پرو

دستگاه مذکور در روزهای آتی طبق تاریخی که در ابتدای خبر ذکر کردیم یعنی ۶ آبان در چین معرفی خواهد شد اما از آن‌جایی که محبوبیت و تقاضای این محصولات در سراسر جهان افزایش یافته است، انتظار می‌رود که به زودی در بازارهای جهانی و حتی ایران، شاهد عرضه این محصول باشیم.

مطالب مرتبط:

  • سری ردمی نوت ۱۱ از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد
  • مشخصات ردمی نوت ۱۱ و ۱۱ پرو افشا شد

سال گذشته، می بند ۵ همراه با صفحه‌نمایش اولد بزرگ‌تر و شارژ مغناطیسی به بازار عرضه شد که از مزایای آن نسبت به مدل پیشین محسوب می‌شد. امسال جدیدترین مدل این سری، یعنی می اسمارت بند ۶، همراه با صفحه‌نمایش اولد تمام رنگی لبه به لبه پا به دنیای تکنولوژی گذاشت.

می اسمارت بند ۶ دارای ابعاد ۴۷٫۴x۱۸.۶x۱۲.۷ میلی‌متر و وزن ۱۲٫۸ گرمی است که از هر دو جنبه به می بند ۵ بسیار شباهت دارد. این مقایسه نشان می‌دهد که اضافه کردن قابلیت‌های جدید به این مچ بند، باعث افزایش اندازه آن نشده است و همچنین بندهای می بند ۵ نیز با آن سازگار هستند.

همچون مدل سال پیش، این می اسمارت بند نیز دارای مقاومت در برابر آب است. تست‌های انجام شده نشان می‌دهند که این مچ بند در استخر تا ۵ اتمسفر و یا هنگام دوش گرفتن، بسیار خوب عمل می‌کند. یکی از نکات منفی بدنه می اسمارت بند که بعد از چند نسل هنوز ادامه دارد، فرورفتگی‌های بند آن است که به مرور زمان کثیف می‌شوند و نیاز به رسیدگی مداوم دارند.

  • شیائومی ردمی اسمارت بند پرو
  • شیائومی ردمی اسمارت بند پرو

سنسورهای زیرین این مچ بند، آرایش متفاوتی پیدا کرده‌اند که می‌توان علت آن را ارتقای سنسور ضربان قلب دانست. اما اندازه این سنسورها تغییر خاصی نکرده است و به همان اندازه نازک و ظریف هستند. سنسور ضربان قلب با سنسور SpO2 جهت سنجش میزان اکسیژن خون به‌روز شده است که کاربرد خوبی در روزهای همه‌گیری کرونا دارد. در نزدیکی سنسورها، پین‌های شارژر نیز دیده می‌شوند.

هنوز مشخص نیست که می اسمارت بند پرو ردمی چطور می‌تواند این موضوع را به گونه‌ای دیگر رقم زده و تفاوت قابل توجهی را ایجاد کند. نظر شما چیست؟ آیا شیائومی باری دیگر می‌تواند یک محصول اقتصادی و کارآمد و همچنین محبوب را عرضه کند؟

منبع: GSM Arena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.