تاریخ انتشار : شنبه 5 مارس 2022 - 6:53
کد خبر : 503076

رندرهای باکیفیت آیفون SE 3 منتشر شد

رندرهای باکیفیت آیفون SE 3 منتشر شد

رندرهای باکیفیت آیفون SE 3 منتشر شد اپل قرار است چند روز دیگر در اولین رویداد ۲۰۲۲ خود از آیفون SE 3، آیپد ایر ۵ و یک مک بوک پرو جدید با تراشه M2 رونمایی کند.
گوشی آیفون SE 3 یک گوشی میان‌رده با قابلی..

رندرهای باکیفیت آیفون SE 3 منتشر شد

اپل قرار است چند روز دیگر در اولین رویداد ۲۰۲۲ خود از آیفون SE 3، آیپد ایر ۵ و یک مک بوک پرو جدید با تراشه M2 رونمایی کند.

گوشی آیفون SE 3 یک گوشی میان‌رده با قابلیت‌های خوب خواهد بود و از تراشه قدرتمند A15 بهره خواهد برد. امروز رندرهای بسیار باکیفیت این گوشی فاش شده‌اند که دید بسیار خوبی از آن در اختیار ما قرار می‌دهند.

مطالب مرتبط:

  • رندرهای جدیدی از آیفون SE 3 منتشر شد
  • قیمت پایه آیفون SE 3 (2022) مشخص شد

آیفون SE 3 از نظر طراحی بسیار شبیه به آیفون ۸ خواهد بود و از یک نمایشگر کوچک ۴.۷ اینچی با یک دکمه هوم در پایین نمایشگر بهره خواهد برد. از طرف دیگر، در قاب پشت این گوشی فقط یک دوربین وجود خواهد داشت و لوگوی اپل نیز کمی به سمت پایین قاب جابجا خواهد شد تا در مرکز قاب قرار بگیرد.

آیفون SE 3

آیفون SE 3 احتمالا در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و قرمز معرفی خواهد شد و از نظر قیمتی انتظار می‌رود که قیمت پایه آن ۳۹۹ دلار باشد.

اپل در کنار آیفون SE 3 از آیپد ایر جدید خود نیز رونمایی خواهد کرد. این تبلت مجهز به تراشه A15 اپل و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و از نظر طراحی تغییرات چندانی نسبت به مدل قبلی خود نخواهد داشت. نمایشگر این تبلت نیز احتمالا یک پنل ۱۰.۸ اینچی با قابلیت تاچ آیدی و حاشیه‌های باریک خواهد بود. آیپد ایر جدید اپل به احتمال زیاد در رنگ‌های سبز، خاکستری و نقره‌ای معرفی خواهد شد.

منبع: Gizchina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.