تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 نوامبر 2022 - 15:06
کد خبر : 505762

روشویی سرامیکی کابینتی و روشویی مدرن کمد دار

روشویی سرامیکی کابینتی و روشویی مدرن کمد دار

روشویی کابینتی در سرویس بهداشتی و حمام استفاده  می شود و شبیه یک میز کنسول است که اغلب  شما در ورودی یا راهرو دیده می بینید. درواقع سینک کابینتی یک سینک دیواری با پایه کابینتی به حساب می آید، که فضای خالی و یا قفسه را در زیرشان قرارمی گیرد. به طورکلی  نمیتوان اهمیت زیبایی و

روشویی کابینتی در سرویس بهداشتی و حمام استفاده  می شود و شبیه یک میز کنسول است که اغلب  شما در ورودی یا راهرو دیده می بینید. درواقع سینک کابینتی یک سینک دیواری با پایه کابینتی به حساب می آید، که فضای خالی و یا قفسه را در زیرشان قرارمی گیرد. به طورکلی  نمیتوان اهمیت زیبایی و نمایی که روشویی کابینتی به سرویس بهداشتی میبخشد را انکار کرد. علاوه براین این روشویی ها نظم بسیار خوبی که به سرویس بهداشتی داده و باعث زیبایی و جلوه خاصی آن و  بسیار مدرن تر به نظر رسیدن آن خواهند شد. قیمت روشویی کابینتی : نرخ روشویی کابینتی در ایران بسیار متفاوت بوده،  آن هم به دلیل دلایل هایی است که بر قیمت این محصولات را تاثیر گذار است.

از عوامل تعیین کننده روشویی سرامیکی کابینی می توان به جنس ، رنگ ، دقت و تمیز بودن کار سینک اشاره داشت. به عنوان مثال  قیمت کاسه روشویی هایی ایرانی نسبت به خارجی ارزان تر می باشد. در نتیجه قیمت تمام شده روشویی های کابینتی با کاسه روشویی ایرانی ارزان تر از مدل های مشابه خارجی است.

مزایای استفاده از روشویی کابینتی

روشویی کابینتی با ظاهری مدرن و دکوری لوله های زیر روشویی مربوط به آب را کاملا پنهان می کند و به مانند کمدی است، که میتوانید بسیاری از وسایل خود را در آن جای دهد. از برس ها و اسکاچ ها و دست کش های نظافتی گرفته تا مواد ضدعفونی کننده و تمام آن چیزی که در گوشه و کنار سرویس شما قرار داشته، تا  فضای بی نظمی را ایجاد کند.

تنوع در جنس و طرح روشویی کابینتی

روشویی کابینتی در اندازه ها و سبک ها و رنگ های مختلف بسیار متنوع روانه بازار شده اند.  بنابراین شما برای انتخاب گزینه های مختلفی می توانید داشته باشید و  با سلیقه خودتان آن را انتخاب کنید. علاوه بر آن  شما میتوانید اقدام به هماهنگ سازی  تم سرویس بهداشتی و حمام خود را از نظر رنگ با دیگراجزای خانه کرده و یا سبکی مجزا برای آن در نظر بگیرید.

انواع روشویی کابینتی و ویژگی های آن ها

به روشویی هایی که زیر صفحه یا کاسه روشویی یک باکس یا یونیت دارند را روشویی کابینت دار گفته می شود که معمولا جنس این باکس و یا کابینت ها از جنس پی وی سی یا چوب است. این روشویی به دو شکل در بازار دیده می شود:  روشویی کابینتی ایستاده و دیواری  منظور از روشویی های بدون کابینت روشویی ایستاده است، که معمولا جنس آن چینی است و در اکثر خانه ها وجود دارند. یکی از پر فروشترین روشویی کابینتی، نوع  دیواری آن است. زیرا تنوع مدل و رنگ زیادی در بازار داشته و هم به راحتی می توان مدل و رنگ دلخواه را خرید کرد و نیز با توجه به این  مورد که روشویی به صورت دیواری  نصب می شود فضای پایین روشویی قابل استفاده می باشد، که اکثر بیشتر خانم ها به آن علاقه زیاد دارند. نوع دیگر این روشویی ها به صورت زمینی است.

روشویی سرامیکی کابینتی و روشویی مدرن کمد دار

خرید روشویی کابینتی

همیشه برای خرید دقت کنید، که با توجه به سطح رطوبتی که در سرویس بهداشتی و حمام می تواند باشد حتما باید روشویی کابینتی را که از مواد ضد آب مثل پی وی سی ساخته شده باشد در اولویت انتخاب قرار دهید. همچنین توجه به ارتفاع کابینت و انتخاب روشویی که برای تمامی اعضای خانواده دارای سهولت و راحتی از موارد ضروری به حساب می آید. اگر خانواده ای قد بلند هستید نباید از کابینت های کوتاه استفاده  کنید که موجب خم شدن شما هنگام شست و شوی دست می شود و برعکس. جنس رویه ی روشویی می تواند اغلب سرامیک و سنگ های طبیعی و مصنوعی مانند کوارتز و کورین باشد. در سرویس های بهداشتی کلاسیک درجه سنگ مورد استفاده بسیارمهم است، بنابراین بهترین مورد برای استفاده از این روشویی در فضایی مرطوب ، روشویی سرامیکی درجه یک است. روشویی کابینتی باید دارای کلاف بندی مناسب و محکم باشد و از ورق و مواد اولیه مناسب و با دوام ساخته شود و در اخر این روشویی از یراق آلات مناسب برای نصب بهره مند باشد.

جنس روشویی کابینتی

موقع خرید روشویی باید دقت زیادی داشته باشید، کیفیت روشویی های کابینتی بیشتر به جنس ورق آن مربوط است. روشویی های کابینتی قدیمی از جنس فلز یا چوب ساخته  شده اند، که در برابر رطوبت سرویس بهداشتی و حمام دوام کافی را نداشته برای همین زودتر خراب خواهند شد. در حال حاضر برای ساخت روشویی کابینتی  ورق های pvc پی وی سی  به کار گرفته می شود. روشویی کابینتی pvcاز آنجایی که فلز و چوب و بعد ها حتی ام دی اف MDF دوام کافی برای ساخت روشویی کابینتی ندارند. pvc  که مقاومت فوق العاده بالایی در برابر رطوبت داشته و به راحتی در محیط های حمام و سرویس بهداشتی جواب گوی مصرف کنند گان می باشد.  تا به الان pvc بهترین مواد اولیه برای ساخت روشویی کابینت دار محسوب می شود. سرویس بهداشتی جز بخش مهم خانه شما می باشد و خرید روشویی کابینتی نیز به عنوان یکی از لوازم بزرگ و ضروری از مهمترین بخش تجهیز کردن محیط سرویس بهداشتی به حساب می آید. انتخاب یک روشویی کابینتی شیک و بادوام می تواند چندین سال بدون خراب شدن به شما کمک بسیاری کند. با خرید روشویی کابینتی شیک و مناسب در کنار سایر لوازم سرویس بهداشتی مانند شیرآلات مناسب با رنگ کاشی و سرامیک، توالت فرنگی زمینی یا فرنگی وال هنگ و ست اکسسوری می توان صاحب یک محیط سرویس بهداشتی دلخواه و شیک شد.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.