تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فوریه 2024 - 15:47
کد خبر : 507133
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رویداد آنلاین نوآوری در کارتخوان‌های اندرویدی فناپ‌تک، ۱۶ اسفندماه جاری برگزار می‌شود بسته هستند

رویداد آنلاین نوآوری در کارتخوان‌های اندرویدی فناپ‌تک، ۱۶ اسفندماه جاری برگزار می‌شود

رویداد آنلاین نوآوری در کارتخوان‌های اندرویدی فناپ‌تک، ۱۶ اسفندماه جاری برگزار می‌شود

رویداد InnoPos با موضوع نوآوری در کارتخوان‌های اندرویدی فناپ‌تک، روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه، از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و شرکت فناپ‌تک، اینوپوز یک رویداد ارائه وارونه ((Reverse Pitch با موضوع خدمات قابل ارائه از طریق دستگاه‌های کارتخوان بانکی است و

رویداد InnoPos با موضوع نوآوری در کارتخوان‌های اندرویدی فناپ‌تک، روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه، از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و شرکت فناپ‌تک، اینوپوز یک رویداد ارائه وارونه ((Reverse Pitch با موضوع خدمات قابل ارائه از طریق دستگاه‌های کارتخوان بانکی است و هدف اصلی آن همکاری با ایده‌پردازان، برنامه‌نویسان، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نرم‌افزاری به منظور ارائه خدمات جدید و نوآورانه به کاربران کارتخوان‌های اندرویدی است.

نسل جدید کارتخوان‌ها مجهز به سیستم عامل اندروید هستند، با این وجود، خدماتی که از طریق این دستگاه‌ها ارائه می‌شود همان خدمات قدیمی و محدود مانند پرداخت قبض، خرید شارژ و اعلام موجودی است. این در حالیست که کارتخوان‌های اندرویدی قابلیت‌های تقریبا مشابهی با گوشی‌های هوشمند دارند و در صورت شناسایی دقیق نیازمندی‌های اصناف و فروشگاه‌های مختلف استفاده‌کننده از این دستگاه‌ها، می‌توان خدمات متناسب با نیازهای گروه‌های مختلف صنفی را تعریف نمود. این خدمات حتی می‌توانند بر اساس نیازهای عمومی مشتریان در مناطق مختلف جغرافیایی کشور هم تعریف شوند.

در این رویداد که به صورت آنلاین و بر بستر آپارات پخش خواهد شد، ابتدا اطلاعات کاملی در خصوص دستگاه‌های کارتخوان و جایگاه آنها در اصناف، خدمات قابل ارائه از طریق دستگاه‌های کارتخوان، صنعت پرداخت الکترونیک و رقابت در آن و… ارائه می‌شود و سپس در پنلی تخصصی با حضور متخصصین صنعت پرداخت، نمایندگان اصناف و استارتاپ‌های موفق، به بررسی فرصت‌های توسعه کسب‌وکار مبتنی بر کارتخوان‌های بانکی پرداخته خواهد شد. بخش پایانی رویداد نیز شامل پاسخ‌دهی به سوالات مخاطبان به منظور شفاف شدن هرچه بیشتر ابعاد مختلف موضوع است.

مخاطبان، تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فرصت دارند تا از طریق وبسایت رسمی رویداد پیشنهادهای خود را برای شرکت فناپ‌تک ارسال نمایند. طرح‌های پیشنهادی در دو گروه ایده‌های کاربردی و اپلیکیشن‌های اندرویدی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و در نهایت ضمن اهدای جوایز به ارائه‌کنندگان، بهترین ایده‌ها از تیم‌های توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های برتر برای همکاری تجاری با شرکت فناپ‌تک و شرکن پرداخت الکترونیک پاسارگاد دعوت خواهد شد.

حضور در این رویداد آنلاین برای همه افراد و علاقه‌مندان آزاد است و لازم است مخاطبان پیش از رویداد ثبت نام خود را از طریق وبسایت

www.innoposchallenge.ir قطعی نمایند.

نوشته رویداد آنلاین نوآوری در کارتخوان‌های اندرویدی فناپ‌تک، ۱۶ اسفندماه جاری برگزار می‌شود اولین بار در هفته‌نامه شنبه. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.