تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 مارس 2022 - 11:57
کد خبر : 503281

سامسونگ برای رقابت با آیفون SE 3 چندین گوشی از سری گلکسی A را روانه بازار می کند

سامسونگ برای رقابت با آیفون SE 3 چندین گوشی از سری گلکسی A را روانه بازار می کند

سامسونگ برای رقابت با آیفون SE 3 چندین گوشی از سری گلکسی A را روانه بازار می کند به‌تازگی برخی از اطلاعات مربوط به گوشی‌های سری گلکسی A از جمله A53 ،A33 ،A23 و A73 به بیرون درز پیدا کرده است. گفته می‌..

سامسونگ برای رقابت با آیفون SE 3 چندین گوشی از سری گلکسی A را روانه بازار می کند

به‌تازگی برخی از اطلاعات مربوط به گوشی‌های سری گلکسی A از جمله A53 ،A33 ،A23 و A73 به بیرون درز پیدا کرده است. گفته می‌شود که سامسونگ این گوشی‌های میان‌رده‌ را در اواسط ماه جاری میلادی به بازار عرضه می‌کند. سامسونگ سال گذشته گوشی‌های سری A را در رویدادی مجازی معرفی کرد و از این رو انتظار می‌رود که نسل جدید این گوشی‌ها نیز در طی رویداد مشابهی معرفی شوند.

بر اساس گزارش‌های مختلف، گلکسی A73 گران‌ترین گوشی از سری A سامسونگ خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون 750G، نمایشگر سوپر امولد 6.7 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و همچنین فست شارژ 25 واتی بهره خواهد برد. گزارش‌های اخیر همچنین نشان می‌دهند که عرضه‌ی این گوشی‌ها در واقع پاسخ سامسونگ به اپل و گوشی آیفون SE 3 است.

سامسونگ گلکسی A73

گوشی گلکسی A12 سامسونگ که در سال 2020 به بازار عرضه شد، توانست تا با فروش 51.8 میلیون واحدی خود کمک بزرگی به برتری سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند کند. این اولین گوشی شرکت سامسونگ بود که موفق شد تا در یک سال بیش از 50 میلیون واحد فروش داشته باشد.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را در نسخه‌ی جدید این گوشی‌ها ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.