تاریخ انتشار : دوشنبه 10 می 2021 - 14:42
کد خبر : 36408

سرمایه گذاری ۴۵ میلیون دلاری اپل در شرکت کورنینگ

سرمایه گذاری ۴۵ میلیون دلاری اپل در شرکت کورنینگ

سرمایه گذاری ۴۵ میلیون دلاری اپل در شرکت کورنینگ اپل امروز اعلام کرد که یک سرمایه‌گذاری دیگر به ارزش ۴۵ میلیون دلار در شرکت کورنینیگ می‌کند. این سرمایه‌گذاری علاوه بر سرمایه‌گذاری ۵۴۰ میلیون دلاری است..

سرمایه گذاری ۴۵ میلیون دلاری اپل در شرکت کورنینگ

اپل امروز اعلام کرد که یک سرمایه‌گذاری دیگر به ارزش ۴۵ میلیون دلار در شرکت کورنینیگ می‌کند. این سرمایه‌گذاری علاوه بر سرمایه‌گذاری ۵۴۰ میلیون دلاری است که اپل در طول چهار سال گذشته در این شرکت آمریکایی کرده است. طبق بیانیه اپل، این سرمایه‌گذاری، ظرفیت تولید کورنینگ را در داخل آمریکا افزایش خواهد داد و باعث توسعه فناوری‌های جدید برای پشتیبانی از طول عمر و دوام محصولات کورنینگ خواهد شد.

مطالب مرتبط:

  • آیفون تاشو اپل در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد

  • مقایسه آیفون ۱۲ پرو مکس با وان پلاس ۹ پرو

کورنینیگ تامین‌کننده‌ی شیشه برای محصولات مختلف اپل، از جمله آیفون، آیپد و اپل واچ است و تاریخچه همکاری این دو شرکت، به زمان اولین نسخه آیفون برمی‌گردد. آن‌ها همچنین در سال گذشته در زمینه فناوری رویه سرامیکی گوشی‌های آیفون ۱۲ همکاری داشتند. اپل ادعا کرده است که این رویه سرامیکی محکم‌تر از هر شیشه‌ی استفاده‌شده روی گوشی‌های هوشمند است و جدیدترین پرچمداران این شرکت را در مقابل آسیب‌های ناشی از افتادن، چهار برابر مقاوم‌تر کرده است. البته شیشه‌های گوریلا گلس کورنینگ، علاوه بر محصولات اپل، روی دستگاه‌های اندرویدی دیگری نیز استفاده می‌شوند که از آن جمله می‌توان به سامسونگ گلکسی اس ۲۱ الترا اشاره کرد.

کورنینگ

اپل در بیانیه خود اشاره‌ای به نحوه استفاده کورنینگ از این سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیون دلاری نکرده است، اما این اتفاق دقیقاً زمانی می‌افتد که گزارش‌هایی درباره احتمال معرفی یک آیفون تاشو در سال ۲۰۲۳ وجود دارد. در سال ۲۰۱۹ شنیده شد که کورنینگ در حال توسعه یک شیشه انعطاف‌پذیر است و خود این شرکت در ماه فوریه سال گذشته گفت که انتظار دارد دستگاه‌های مجهز به این شیشه تا ۱۲ الی ۱۸ ماه آینده وارد بازار شوند. با استفاده از شیشه‌های انعطاف‌پذیر کورنینگ، دیگر نیازی به محافظ پلاستیکی که هم‌اکنون روی نمایشگر هندست‌های تاشو سامسونگ استفاده شده است نخواهد بود.

منبع: The Verge

0منبع مقاله

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.