تاریخ انتشار : شنبه 12 نوامبر 2022 - 22:22
کد خبر : 505740

سرور اچ پی

سرور اچ پی

سرور های اچ پی جز مناسب ترین سرور های بازار است، که متناسب با نیاز کاربران می توان کانفینگ آن را تهیه کرد. از مدل های پرفروش بازار که طرفدارن بسیاری داشته است. سرورهای اچ پی از میزان اطلاعات بالا، خطایابی و پیکربندی عالی برخوردار هستند. قابلیت انعطاف پذیری بالایی با دیگر ابزار و تجهیزات

سرور های اچ پی جز مناسب ترین سرور های بازار است، که متناسب با نیاز کاربران می توان کانفینگ آن را تهیه کرد. از مدل های پرفروش بازار که طرفدارن بسیاری داشته است. سرورهای اچ پی از میزان اطلاعات بالا، خطایابی و پیکربندی عالی برخوردار هستند. قابلیت انعطاف پذیری بالایی با دیگر ابزار و تجهیزات را در اختیار داشته و تمام نیازهای محاسباتی شما را برطرف می کند.

سرور اچ پی

این سرورقابل اتصال که به دیگر سوئیج ها و روترها است و به صورت وب سرور در اختیار مشتریان قرار می گیرد. آن می تواند کارکرد و عملکرد قابل قبولی را حداقل تا ده سال را ارائه دهد. امکان تعویض قطعات به خاطر قابلیت از دو ویژگی hot-plug و hot-swap برخورداراست. سرورهای اچ پی دارای بهترین تکنولوژی روز دنیا برای دیتاسنترها هستند و از به لحاظ قرارگیری در رکمونت به دودسته dl series و ml series تقسیم می شوند.

سرور استوک اچ پی

سرور استوک اچ پی برای مراکزی که هزینه اندکی برای راه اندازی سرورهای اچ پی دارند، اما می خواهند از خرید سرورhp ی قدرتمند برخوردار باشند از جمله گزینه های بسیار ایده آل است. سرورهای اچ پی با امنیت بالایی که در اختیار دارند توانستند جایگاه مناسبی را در بازار به خود اختصاص دهند. این سرورها  به دلیل طراحی در چهار خانواده وب، تحلیل و اپلکیشن های تجاری کاربرد دارند و بسیار با کیفیت به شمار می روند.

این سرور ها با توانایی پردازش بالا از جمله بهترین محصولات بازار قلمداد می شوند. با پردازش بالای گرافیکی و امکانات مجازی سازی سرعت بسیار بالایی در انجام عملیات های مختلف دارند. خرید سرورهای استوک نیز برای کاربرانی که بودجه کافی برای خرید سرور ندارند از گزینه های خوب برای انتخاب است. خرید سرور اچ پی

سرورهای اچ پی برای پردازش بسیار سریع شبکه نیازبه یک کارت شبکه قدرتمند دارند. سرورهای اچ پی ازسخت افزارهای مختلفی مانند رم سرور و سی پی یو تشکیل شده است و با بهره مندی از مشخصه کولینگ امان خنک سازی تمامی قطعات الکترونیکی سرور را برعهده می گیرد. سنسورهای دمایی که داخل سرور اچ پی قرار گرفته اند، کار ارسال دستورات لازم به فن ها را انجام می دهند.

به منظور حفظ دیتا در مراکز مهم داده ها امنیت فیزیکی بالایی دارند. سرور اچ پی که کامپیوترهمیشه روشن و آماده پاسخگویی به درخواست کاربران نامیده می شود و می تواند در محدوده شبکه داخلی به فعالیت خود ادامه دهد. سرورهای اچ پی به لحاظ قیمتی دارای رقابت شدیدی با دیگرتولیدکنندگان سرور و تجهیزات جانبی هستند. به علاوه باید گفت آن از توان پردازشی زیاد به دلیل بهره مندی از قابلیت High work load برخورداراست.

این سرورها با استفاده از سیستم مدیریتی ilo  توانستند نسبت به رقبای خود در رتبه بالاتری قرار بگیرند و ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشند. اگرچه که سرورهای اچ پی به نسبت خیلی کم از قیمت بالاتری نسبت به برندهای دیگربهره مند هستند، اما به لحاظ خدمات پشتیبانی، تعمیر و نیز خرید قطعات دسترسی آسانتری دارند.

سرورهای سری ml

سرورهای ml که به صورت کاربرد دارند در سه دسته 100 و 300 و 500 قرار گرفته اند و برای کسب وکارهای کوچک ومتوسط بسیار گزینه خوبی هستند.

سرورهای سری dl

این سرورها که قابلیت نصب در رک دارند و از پروفروش ترین و کاربردی ترین سرورها به شمار می آیند. این سرورها با طراحی ماژولار و ارتقاپذیری بالا مورد استقبال کاربران زیادی هستند. برای مثال در سرورهای dl580 و DL560 که با پردازش بالا برای دیتاسنترها و رایانش ابری یا کلود کاربرد فراوانی دارند. با بهره مندی از تعداد هسته های بالا، ظرفیت زیاد و همچنین اسلات های PCLe کارایی وسرعت قابل قبولی را ارائه می دهد.

ورک استیشن HP

را می توان نیزجز کامپیوترهای پیشرفته محسوب می شود، که برای مصارف های پیشرفته، طراحی ها و معماری های مختلف و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع در بین تولیدات ورک استیشن اچ پی همواره وجود داشته که سبب جلب رضایت بسیاری از مشتریان  شده است. به عنوان یک سیستم رایانه ای بسیار قوی که کیفیت وقابلیت زیادی ارائه داده و توانسته از مزایایی فوق العاده ای نیز بهره مند باشد. خرید سرور فیزیکی

سرور فیزیکی اچ پی

این سرور با ارائه خدمات متنوع برای کسب وکارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سرور فیزیکی که از تجهیزات متنوعی تشکیل شده، دارای توانایی ذخیره و خواندن اطلاعات است و جز سرورهای قابل استفاده درمراکز داده یا اتاق سرور می باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.