تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 ژوئن 2021 - 13:30
کد خبر : 42970

سریع ترین روش های کسب درآمد در بازی GTA Online

سریع ترین روش های کسب درآمد در بازی GTA Online

بازی GTA V برای اولین بار در سال 2013 برای کنسول‌های نسل هفتمی و سپس برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر شد و طبق انتظارها، تبدیل به یکی از برترین و به یادماندنی‌ترین آثار تاریخ صنعت بازی‌..

بازی GTA V برای اولین بار در سال 2013 برای کنسول‌های نسل هفتمی و سپس برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر شد و طبق انتظارها، تبدیل به یکی از برترین و به یادماندنی‌ترین آثار تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی لقب گرفت، بخش GTA Online این بازی، اصلی‌ترین دلیلی است که این عنوان همچنان در ماه‌ها و هفته‌های متوالی در لیست پرفروش‌ترین‌ بازی‌ها قرار دارد و Rockstar Games هم به دلیل آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی متنوعی که برای این بخش ارائه کرده است؛ توانسته است سود خوبی را به جیب بزند. در این مقاله سعی داریم بهترین و سریع‌ترین روش‌ها برای پول درآوردن در بازی GTA Online را به شما معرفی کنیم.

سریع ترین روش پول درآوردن در بازی GTA Online

Heists

سود قابل دریافت: 400 هزار دلار در ساعت

در بازی GTA Online شما حتماً نیاز به اسکواد خود دارید، پس در درجه اول در یک Crew یا همان گروه جوین شوید. اگر یکی از دوستان شما آپارتمان لوکس و گران قیمتی دارد؛ هیست یا دزدی بهترین روش برای درآمدزایی شماست.
برای دزدی ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی در بازی مهارت دارید و با مکانیک‌های مختلف آن آشنا هستید، نکته قابل‌توجه در این روش این است که اگر بتوانید مأموریتی که بازی در اختیارتان قرار می‌دهد را بدون سروصدا انجام دهید تا بتوانید پول بیشتری به جیب بزنید.

اگر در گروهتان 2 تا 3 نفر باشید، Doomsday Heist می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد که البته این مورد نسبت به هیست معمولی از سختی و چالش‌های بیشتری برخوردار است، لذا به سرمایه اولیه بیشتری برای شروع نیاز دارید زیرا به تسلیحات و مهمات پیشرفته‌تری احتیاج خواهید داشت.

Special & Vehicle Cargo

Special & Vehicle Cargo

سود قابل دریافت: 400 هزار دلار در ساعت

بخش Special & Vehicle Cargo یکی از روش‌هایی است که شما می‌توانید به صورت تک‌نفره پول در بیاورید و هنگامی که یکی از مأموریت‌های گروهی شما در حال انجام است، این نوع مأموریت‌ها را نیز انجام داده و به سود قابل‌توجهی برسید. برای شروع این کار باید یک ساختمان اداری و انبار‌های وسایل نقلیه داشته باشید که به دست آوردن هر دو آن‌ها کار ساده‌ای نیست با اینکه این شغل در ابتدا سرمایه زیادی از شما می‌گیرد اما اگر به خوبی مأموریت‌های مختلف را انجام دهید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید به سوددهی برسید، مهم‌ترین کاری که در این آیتم باید انجام دهید این است که انبارهای خود را با ماشین‌های متفاوت مجهز کنید.

GTA Online VIP Work

VIP Work

سود قابل دریافت: 150 هزار دلار در ساعت

اگر شما قصد دارید به‌صورت جدی به تجربه بازی بپردازید و وقت زیادی را صرف آن کنید، VIP Work جایی است که می‌تواند به شما کمک کند. برای شروع این شغل باید سازمانی را با عنوان VIP یا مدیرعامل را در منوی بازی راه‌اندازی کنید؛ سپس گزینه VIP Work را فعال کنید و به تجربه مأموریت‌های مختلف و البته رایگان این بخش بپردازید. این روش زمانی که در حال پر کردن ماشین‌های خود در انبار و صادر کردن آن‌ها هستید، بسیار به کار می‌آید و می‌تواند سود خوبی را به شما برساند؛ اما اگر بخواهید تمام وقت خود را در این بخش صرف کنید نباید انتظار درآمد بالا در حد و اندازه کارهای دیگر داشته باشید و بهتر است به عنوان یک کار فرعی به آن نگاه کنید.

GTA Online Gunrunning And Motorcycle Club

Gunrunning/Motorcycle Club

سود قابل دریافت: 80 هزار دلار در ساعت

شاید به نظر برسد سود کلی این شغل به‌صرفه نیست و ارزش انجام ندارد اما خوبی این شغل این است که نیازی نیست زحمت خاصی بکشید و اگر این مأموریت را فعال کنید، خودبه‌خود انجام می‌شود و در هنگام تکمیل این مأموریت می‌توانید مشغول کارهای دیگر شوید.

برای رسیدن به حداکثر سود در این بخش نیاز به خرید تجهیزات مختلفی دارید که می‌توان به Bunker و دزدیدن یا خرید از باشگاه موتورسواری و خرید و فروش مواد مخدر اشاره کرد. اگر گروه و اسکواد خاصی ندارید فروش محصولات در این کار می‌تواند راه خوبی برای کسب درآمد باشد.

سریع ترین روش های کسب درآمد در بازی GTA Online

Time Trials

سود قابل دریافت: 50 هزار دلار در ساعت

در این سری از مأموریت‌ها شما به انجام مسابقات مختلف می‌پردازید که در مقایسه با زمانی که صرف آن می‌کنید می‌تواند حرکت پول‌ساز خوبی باشد. این مسابقات همانند بخش VIP است و می‌توانید در هر هفته تعداد مشخصی از این مأموریت‌ها را انجام داد. البته باید در نظر داشته باشید که اگر تمام کردن این مراحل برای شما بیش از حد چالشی است و زمان زیادی از شما می‌گیرد بهتر است وقت و تمرکز خود را برای آیتم‌های دیگر خرج کنید.

کسب درآمد در بازی GTA Online

Air Freight Cargo/Nightclubs

سود قابل دریافت: کمترین حد ممکن!

Air Freight Cargo در اصل نسخه کم سودتر Special Cargo است و Nightclubs هم نسخه ضعیف‌تری از بخش Gunruning است. اگر پول درآوردن برای شما حرف اول را می‌زند، به هیچ عنوان این آیتم، گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود و بیشتر می‌توانید به جنبه سرگرمی آن حساب باز کنید و ساعاتی را فارغ از اهمیت پول درآوردن آن به تجربه بازی بپردازید.

GTA Online

سایر روش‌های کسب درآمد در بازی GTA Online

جدا از روش‌های گفته شده، راهکارهای متنوع دیگری مانند مشاغل تلفنی، مسابقات مختلف و غیره وجود دارد که اگر فقط بخواهیم از دید هزینه به آن نگاه کنیم شاید به اندازه کافی سودآور نباشند. Rockstar Games به تازگی اعلام کرده است که نسخه نسل نهمی بازی GTA V هم به‌زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و این به‌روزرسانی‌های متنوع می‌تواند تا سال‌های آتی، GTA Online را از در دسته موفق‌ترین بازی‌های سال قرار دهد.

منبع: Gamesradar

نوشته سریع ترین روش های کسب درآمد در بازی GTA Online اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.