تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 15:19
کد خبر : 40896

سونی اکسپریا ایس ۲ در کشور ژاپن رونمایی شد

سونی اکسپریا ایس ۲ در کشور ژاپن رونمایی شد

سونی اکسپریا ایس ۲ در کشور ژاپن رونمایی شد در چند روز گذشته تصاویری از گوشی سونی اکسپریا ایس ۲ افشا شده بود و حالا این دستگاه به‌طور رسمی در کشور ژاپن رونمایی شد. این محصول که کوچک‌ترین گوشی هوشمند شر..

سونی اکسپریا ایس ۲ در کشور ژاپن رونمایی شد

در چند روز گذشته تصاویری از گوشی سونی اکسپریا ایس ۲ افشا شده بود و حالا این دستگاه به‌طور رسمی در کشور ژاپن رونمایی شد. این محصول که کوچک‌ترین گوشی هوشمند شرکت سونی محسوب می‌شود از صفحه نمایش ال سی دی ۵٫۵ اینچی با پنل IPS، رزولوشن اچ دی پلاس و محافظ گوریلا گلس ۶ استفاده کرده و ۱۵۹ گرم وزن خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

  • عملکرد دوربین‌های سونی اکسپریا ۱ مارک III را در عمل ببینید

  • قیمت سونی اکسپریا ۱ III و اکسپریا ۵ III مشخص شد

سونی اکسپریا ایس 2

اکسپریا ایس ۲ از فناوری ۴G LTE پشتیبانی کرده و به پردازنده‌ی هیلیو P35 مجهز شده است. این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره برده است و این حافظه از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا می‌باشد. همانند دیگر گوشی‌های سونی، اکسپریا ایس ۲ گواهی IP68 را دریافت کرده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز توانایی ثبت تصاویر با کیفیت ۸ مگاپیکسل را خواهد داشت. همچنین حسگر اثر انگشت گوشی در قسمت کناری آن قرار داشته و می‌توان از آن به عنوان دکمه‌ی پاور استفاده کرد. سونی در این گوشی از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نیز بهره برده است.

اکسپریا ایس ۲ با وجود سایز کوچک خود از باتری ۴٫۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده که با توجه به پردازنده‌ی کم‌مصرف و صفحه نمایش کوچک گوشی، عمر زیادی خواهد داشت. فروش این گوشی از تاریخ ۲۸ می (۷ خرداد) آغاز شده و قیمت آن ۲۲ هزار ین (۲۰۲ دلار) اعلام شده است. سونی این گوشی را در سه رنگ سیاه، سفید و آبی عرضه خواهد کرد.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.