تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 آگوست 2021 - 7:54
کد خبر : 44232

شایعه: هواوی سری نوا ۹ را احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد کرد

شایعه: هواوی سری نوا ۹ را احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد کرد

شایعه: هواوی سری نوا ۹ را احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد کرد هواوی در ماه دسامبر سال گذشته از دو گوشی نوا ۸ و نوا ۸ پرو رونمایی کرد، اما حالا به نظر می‌رسد که این شرکت قصد ندارد برای معرفی سری نوا ۹ ز..

شایعه: هواوی سری نوا ۹ را احتمالاً ماه آینده معرفی خواهد کرد

هواوی در ماه دسامبر سال گذشته از دو گوشی نوا ۸ و نوا ۸ پرو رونمایی کرد، اما حالا به نظر می‌رسد که این شرکت قصد ندارد برای معرفی سری نوا ۹ زیاد منتظر بماند. براساس شایعه جدیدی که امروز در چین منتشر شده است، گوشی‌های این سری احتمالاً در اواسط ماه سپتامبر معرفی خواهند شد که در این صورت فقط ۹ ماه بین معرفی این سری و سری نوا ۸ فاصله خواهد بود.

مطالب مرتبط:

  • دلایل محبوبیت دستبند هوشمند هواوی بند ۶ از نگاه رسانه‌های معتبر دنیا

  • هواوی از ساعت هوشمند واچ GT 2 پرو ECG و مچ‌بند بند ۶ پرو رونمایی کرد

براساس شایعاتی که تا الان منتشر شده‌اند، گوشی‌های سری نوا ۹ دارای طراحی‌ بهتر و رنگ‌های بهتری نسبت به سری آنر ۵۰ خواهند بود. با این‌حال، به نظر می‌رسد نوا ۹ در مقایسه با آنر ۵، پردازنده بهتری نخواهد داشت. آنر ۵۰ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ است و کار پردازش گوشی‌های نوا ۸ و ۸ پرو را هم تراشه کایرین ۹۸۵ بر عهده دارد.

هنوز مشخص نیست که گوشی‌های سری نوا ۹ مجهز به چه تراشه‌ای خواهند بود، اما همانطور که گفته شد نباید انتظار عملکرد بالاتری از پردازنده آن‌ها داشته باشیم. البته این تراشه از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد که می‌تواند ارزش خرید این گوشی‌ها را بالا ببرد.

در رابطه با طراحی سری نوا ۹ باید بگوییم که طراحی این خانواده احتمالاً ترکیبی از طراحی سری P50، نوا ۸ و میت ۵۰ خواهد بود و همانطور که می‌دانید میت ۵۰ به‌خاطر تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند در این کشور عرضه شود.

منبع: GSMArena

00منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.