تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 9:00
کد خبر : 28071

شرکت سگا تجدید ساختار می‌کند؛ تغییر پست سازنده سری Yakuza

شرکت سگا تجدید ساختار می‌کند؛ تغییر پست سازنده سری Yakuza

سگا به تازگی اعلام کرده که در حال تجدید ساختار و سازماندهی دوباره زیرمجموعه‌های خود است. طی این سازماندهی مجدد بخش‌های کنسول و رایانه‌های شخصی از یکدیگر جدا می‌شوند و تا تاریخ 1 آپریل سال جاری میلادی،..

سگا به تازگی اعلام کرده که در حال تجدید ساختار و سازماندهی دوباره زیرمجموعه‌های خود است. طی این سازماندهی مجدد بخش‌های کنسول و رایانه‌های شخصی از یکدیگر جدا می‌شوند و تا تاریخ 1 آپریل سال جاری میلادی، تمام این فرایند به اتمام خواهد رسید. این شرکت توضیح داده است که زیرمجموعه‌هایش در اختیارش باقی خواهد ماند و با وجود برخی تغییر پست‌ها، تمام موارد مالی و مکانی شرکت بدون تغییر باقی می‌ماند. موضوعی که گویا روی سری Yakuza هم تاثیری نخواهد داشت اما تغییرات ناگزیرند.

یکی از تغییر پست‌های قابل توجه این سازماندهی، تنزل مقام توشیهیرو ناگوشی است. ناگوشی که بیشتر به خاطر تاسیس استودیو Ryu ga Gotoku Studio شناخته می‌شود، در ساخت سری Yakuza نقش مهمی داشته است. با این حال او سری مذکور را ترک نمی‌کند. در حقیقت او از این پس در نقش کارگردان خلاق به کار خود ادامه خواهد داد. این تغییر شغلی سبب می‌شود که او تعامل بیشتری با بازی و روند توسعه آن داشته باشد. ناگوشی طی سال‌های گذشته در پست مدیر اجرایی عناوین زیادی از جمله Yakuza 0، Yakuza Kiwami 1 و 2 خدمت کرده است.

از این گذشته، او حتی تهیه‌کننده اجرایی بازی‌هایی نظیر Sakura Wars، Mario and Sonic at the Olympic Games: Tokyo 2020، Team Sonic Racing و برخی عناوین دیگر هم بوده است. تنها زمان می‌تواند مشخص کند که این تغییر و تغییرات دیگر درون سازمانی چه تاثیری می‌توانند ایجاد کنند. مسلماً هیچ کس علاقه‌ای ندارد که بازی‌های بی‌کیفیتی بسازد اما گاهی برخی از تصمیمات نتیجه عکس در پی دارند. برای دریافت اخبار بازی‌های آینده سگا، ما را دنبال کنید.

منبع: Gaming Bolt

نوشته شرکت سگا تجدید ساختار می‌کند؛ تغییر پست سازنده سری Yakuza اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.