تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 ژانویه 2021 - 18:43
کد خبر : 7148

شیائومی درحال کار بر روی Mi MIx 4 و Mi note 11 است

شیائومی درحال کار بر روی Mi MIx 4  و Mi note 11 است

خانه/موبایل/شیائومی درحال کار بر روی Mi MIx 4 و Mi note 11 است موبایلشیائومی شیائومی درحال کار بر روی Mi MIx 4 و Mi note 11 است کد منبع های وب سایت MIUI اشاره به گوشی های Mi MIx 4 Mi Note 11 و رابط کا..

خانه/موبایل/شیائومی درحال کار بر روی Mi MIx 4 و Mi note 11 است موبایلشیائومی شیائومی درحال کار بر روی Mi MIx 4 و Mi note 11 است

کد منبع های وب سایت MIUI اشاره به گوشی های Mi MIx 4 Mi Note 11 و رابط کاربری MIUI 13 دارد.

یکی از اعضای انجمن XDA با برسی کد منبع سایت miui.com، به شواهدی مبنی بر آماده سازی Mi Mix 4 و Mi Note 11 توسط شیائومی پی برده است، این دو گوشی به رابط کاربری MIUI 13 مجهز خواهند شد. وجود گوشی Mi MIx 4 به طور رسمی توسط شیائومی تأیید شده اما اولین بار است که در موردMi Note 11 می‌شنویم.

شیائومی Mi MIx 4 به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز خواهد بود

اگرچه هنوز اطلاعاتی در خصوص Mi Note 11 نداریم، اما شایعاتی درباره ویژگی های Mi Mix 4 وجود دارد. به عنوان مثال، بسیاری گمان می‌کنند که این اولین تلفن شیائومی باشد که از دوربین سلفی زیر نمایشگر برخوردار است.

طبق گزارش یک افاشگر چینی، شرکت های BOE و Huaxing قبلاً تولید انبوه پنل های OLED را با دوربین های زیر نمایشگر آغاز کرده‌اند که در نیمه دوم سال جاری میلادی، مصادف با تاریخ احتمالی عرضه می Mix 4، به دست مصرف کننده نهایی خواهند رسید. البته، این فقط حدس و گمان ما است و ما هنوز هیچ مدرک محکمی نداریم، بنابراین تنها کاری که اکنون می توانیم انجام دهیم این است که صبر کنیم و ببینیم که چه چیزی در انتظار ما است.

منبع: gsmarena

بلک شارک 4 پادشاه جدید بنچمارک آنتوتو است

ردمی K40 به چیپست مدیاتک Dimensity 1200 مجهز خواهد شد

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.