تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 ژانویه 2021 - 10:30
کد خبر : 5483

صفحه کلید مخصوص بازی رود ۲۵۰ جنسیس معرفی شد

صفحه کلید مخصوص بازی رود ۲۵۰ جنسیس معرفی شد

صفحه کلید مخصوص بازی..

صفحه کلید مخصوص بازی رود ۲۵۰ جنسیس معرفی شد

جنسیس صفحه کلید مخصوص بازی رود ۲۵۰ را معرفی کرده است که از طراحی مدرن با رنگ آمیزی مشکی عمیق و نوار قرمز در سمت پایین صفحه کلید، بهره می برد. این محصول دارای ترکیبی از رنگ سیاه و رنگ قرمز است که تقریباً در با هر سلیقه ای سازگار می شود در حالی که تقریباً روی هر میزی خودنمایی می کند. یکی از ویژگی های اصلی رود ۲۵۰ بدنه بادوام آن است که به صفحه کلید اجازه می دهد تا در برابر شکستگی و سایش مقاوم باشد. انتظار می رود این صفحه کلید به زودی و با قیمت باورنکردنی ۲۶٫۹۰ دلار در دسترس باشد.

صفحه کلید مخصوص بازی رود ۲۵۰ از طراحی مدرنی برخوردار است در حالی که در برابر شکستگی و سایش مقاوم است و دارای قیمت باورنکردنی ۲۶٫۹۰ دلار است

صفحه کلید مخصوص بازی رود ۲۵۰ از طرحی فوق العاده منحصر به فرد برخوردار است و دارای رنگ بندی مشکی با نوار قرمز به سمت پایین صفحه کلید است. این طراحی به کیبورد جدید جنسیس این امکان را می دهد تا تقریباً در با نوع میز دسکتاپی سازگار شود و با این حال طراحی منحصر به فردی را در مقایسه با صفحه کلید های معمول سیاه و سفید ارائه می دهد. این محصول دارای پایه های تاشو و با کیفیت بالا است که به شما این امکان را می دهد تا صفحه کلید را بر اساس نیازهای خاص هر شخص تنظیم کنید.

صفحه کلید مخصوص بازی رود ۲۵۰ برای گیمرها طراحی شده است. این موضوع در استفاده از مواد با دوام و طرح کیبورد منحصر به فردی که این صفحه کلید استفاده می کند نشان داده شده است. نحوه چیدمان کلید ها در این محصول به راحتی قابل یادگیری است اما برخی از نمادهای خارق العاده را برای بازیکنان ارائه می دهد. این صفحه کلید از کلیدهای غشایی با قدرت فشار تا ۵۵ گرم استفاده می کند.

Genesis Rhod 250 Gaming Keyboard

Genesis Rhod 250 Gaming Keyboard

صفحه کلید مخصوص بازی رود ۲۵۰ در برابر رطوبت مقاوم است

این نمادها برای بازیهای محبوب تیراندازی اول شخص مناسب است و دارای موارد مختلفی از جمله دکمه های معمول دویدن و خم شدن است. طرح بندی این صفحه کلید همچنین دارای قفل ویندوز کی است که اطمینان حاصل می کند بازیکنان نتوانند بازی را مینیمایز کنند و چشم بازیکن را به سمت بازی معطوف می کند. کیبورد مخصوص بازی رود ۲۵۰ دوازده کلید چندرسانه ای مختلف را ارائه می دهد که به بازیکنان اجازه می دهد بدون نیاز به بستن بازی برای کاهش صدا برای متوقف کردن هر موسیقی پس زمینه، روی عملکرد خود متمرکز بمانند.

این صفحه کلید در برابر رطوبت مقاوم است. این کیبورد اطمینان می دهد که زمانی که مایع به طور تصادفی بر روی صفحه کلید ریخته شد، عملکرد خود را حفظ کند تا بازیکنان با آرامش خاطر به بازی ادامه دهند. این دستگاه با کابل USB به رایانه متصل می شود و ۸ میلی ثانیه زمان واکنش دارد. گفته می شود این دستگاه جدید در روزهای آینده در دسترس خواهد بود و قیمت خرده فروشی پیشنهادی ۲۶٫۹۰ دلار را خواهد داشت.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.