تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2021 - 9:00
کد خبر : 26878

گزارش مالی کپکام منتشر شد؛ فروش 24 میلیون نسخه‌ای

گزارش مالی کپکام منتشر شد؛ فروش 24 میلیون نسخه‌ای

کپکام به تازگی گزارش مالی ماه‌های پایانی سال گذشته میلادی را منتشر کرده است. با نگاهی به این گزارش می‌توان متوجه شد که فروش خالص حدود 22.6 درصد به طور سالیانه افزایش داشته است. این مقدار بیشترین افزای..

کپکام به تازگی گزارش مالی ماه‌های پایانی سال گذشته میلادی را منتشر کرده است. با نگاهی به این گزارش می‌توان متوجه شد که فروش خالص حدود 22.6 درصد به طور سالیانه افزایش داشته است. این مقدار بیشترین افزایشی به شمار می‌آيد که تاکنون شرکت به آن دست یافته است.

با توجه به دیگر آمار موجود در این گزارش می‌توان متوجه فروش 3.6 میلیون نسخه‌ای بازی Resident Evil 3 Remake شد و از سویی دیگر به فروش 4.7 میلیون نسخه‌ای Resident Evil 2 Remake برمی‌خوریم. بازی Monster Hunter World: Iceborne نیز از دیگر عناوین محبوب این شرکت محسوب می‌شود که فروش خوب خودش را حفظ کرده و با آماری 7.2 میلیون نسخه‌ای، عملکرد تحسین‌برانگیزی دارد. بنابراین مجموع فروش بازی‌های شرکت کپکام و بسته‌های توسعه دهنده منتشر شده برای آن‌ها به حدود 24 میلیون نسخه می‌رسد که نمی‌توان از آن غافل شد.

بازی Monster Hunter Rise نیز به زودی راهی کنسول نینتندو سوییچ می‌شود که انتظار فروشی خوبی از آن می‌رود. بازی Street Fighter: Duel نیز مدتی قبل در چین روی گوشی‌های هوشمند اپل منتشر شد و با توجه به سبک JRPG خود، استقبال خوبی را شاهد بود. البته انتشار این اثر به تنهایی انجام نپذیرفت و شرکت تنسنت هم سهمی قابل توجه در این میان داشت.

با انتشار بازی Resident Evil Village در ماه‌های آتی، باید منتظر افزایش قابل توجهی در آمار و ارقام فروش شرکت کپکام بود. این اثر داخل مجموعه‌ای منتشر خواهد شد که حدود 20 سال قدمت دارد و طی نسل‌های مختلف، کاربران زیادی به سمت این مجموعه ترسناک جذب شده‌اند.

منبع: Gaming Bolt

نوشته گزارش مالی کپکام منتشر شد؛ فروش 24 میلیون نسخه‌ای اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.