تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 می 2021 - 13:31
کد خبر : 34507

طول داستان و گیم پلی Stalker 2 اعلام شد؛ عدم انتشار بازی روی Xbox One

طول داستان و گیم پلی Stalker 2 اعلام شد؛ عدم انتشار بازی روی Xbox One

بازی Stalker 2 از عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس است که در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد. مدیر استودیو تولیدکننده اخیراً مصاحبه‌ای با گیمینگ بولت داشته و از جنبه‌های مختلف این بازی مانند صدها ساعت محتوا و..

بازی Stalker 2 از عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس است که در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد. مدیر استودیو تولیدکننده اخیراً مصاحبه‌ای با گیمینگ بولت داشته و از جنبه‌های مختلف این بازی مانند صدها ساعت محتوا و کیفیت بصری بازی صحبت کرده است.

بازی Stalker 2 یک اثر تماشایی از استودیو GSC Game World است که مایکروسافت آن را به‌عنوان یک اثر انحصاری Xbox Series X معرفی کرده است. مدیر استودیو به نام Zakhar Bocharov اخیراً در مورد محتوای طولانی بازی صحبت کرده است اما طول دقیق گیم پلی را اعلام نکرده است. او گفته که منتظر صدها ساعت محتوا باشید:

حتی اگر بخواهید تنها مراحل اصلی را بگذرانید، باید بگویم که بازی Stalker 2 برای شما بسیار طولانی خواهد بود. صدها ساعت وقت لازم است تا بتوانید تمامی نقشه را بگردید و مراحل فرعی را انجام دهید.

پایان‌های متنوع Stalker 2

طرفداران این بازی مدت‌هاست که منتظر انتشار آن هستند اما استودیو توسعه‌دهنده باور دارد که ساخت چنین بازی بزرگی نیازمند تلاش و وقت زیادی است. دلیل طولانی شدن زمان توسعه، داستان گسترده‌ای است که بر اساس انتخاب‌های بازیکن پیش می‌رود و این انتخاب‌ها روی پایان‌بندی داستان تأثیر جدی خواهد گذاشت.

آقای بوچاروف در گفتگو با یک پادکست روسی گفته که Stalker 2 دارای یک داستان غیرخطی است که در شاخه‌های مختلفی دنبال می‌شود و پایان‌بندی‌های متفاوتی دارد. درواقع انتخاب‌های بازیکن تمام مسیر داستان را تغییر می‌دهد و این‌طور نیست که انتخاب‌های بازیکن سرنوشت بازی را تکان ندهد. وجود پایان‌های متنوع باعث می‌شود که بازی قابلیت تجربه چندین‌باره را داشته باشد و هر بار با یک محتوای جدید روبه‌رو باشیم.

تریلر جدید بازی Stalker 2 منتشر شد؛ نگاهی به چرنوبیل + کیفیت 4K

اجرای بازی روی PS4 و Xbox One غیرممکن است

هنگامی‌که بازی Stalker 2 معرفی شد، بسیاری انتظار انتشار آن را روی کنسول‌های نسل هشتم هم داشتند. انتشار بازی‌های جهان‌گستر اخیر مانند Cyberpunk 2077 روی کنسول‌های PS4 و Xbox One نشان داد این کنسول‌ها دیگر توانایی پردازش بصری مناسب بازی‌های جدید را ندارند و حالا استودیو GSC Game World هم تصمیم گرفته تا بازی جدید خود را تنها روی کنسول‌های نسل نهم منتشر کند.

آقای بوچاروف در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفته که کنسول‌های نسل هشتم توانایی اجرایبازی Stalker 2 را ندارند و این بازی است که دقیقاً برای نسل آینده ساخته‌شده و غیرممکن است آن را به‌صورت کراس پلتفرم منتشر کنند. این بازی از رزولوشن 4K و ویژگی‌های گرافیکی مانند HDR و Ray-Tracing پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل، امکان اجرای بازی روی PS4 و Xbox One وجود ندارد.

Stalker 2

آیا S.T.A.L.K.E.R. 2 تنها سه ماه در انحصار ایکس باکس است؟

استودیو تولیدکننده بازی بارها گفته که این اثر در انحصار کنسول ایکس باکس و رایانه‌های شخصی است و هیچ برنامه‌ای برای انتشار بازی روی کنسول پلی استیشن 5 وجود ندارد. اخیراً سندی توسط Wccftech منتشرشده که از انحصاری بودن بازی به مدت سه ماه خبر می‌دهد. این رسانه ادعا کرده که بازی Tetris Effect: Connected که آن‌هم در انحصار ایکس باکس است، تنها 6 ماه روی کنسول Xbox Series X / S خواهد بود و سپس روی پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

مایکروسافت و استودیو بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 نسبت به این ادعا واکنش نشان نداده‌اند و فعلاً باید گفت که این اثر در انحصار کامل ایکس باکس است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

نوشته طول داستان و گیم پلی Stalker 2 اعلام شد؛ عدم انتشار بازی روی Xbox One اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.