تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آوریل 2022 - 18:53
کد خبر : 504413

آموزش سئو وردپرس رایگان از 0 تا 100

آموزش سئو وردپرس رایگان از 0 تا 100

 چرا وردپرس بسیار پرطرفدار است؟ زیرا با سیستم تولید محتوا سازش بسیار بالایی  بصورت از پیش تعیین شده دارد. البته باید بگوییم که تنها نصب وردپرس کافی نیست و شما همچنان باید قوانین و نکات سئو وردپرس را رعایت کنید تا در لیست وب سایت های برتر و اولیه گوگل قرار بگیرید. باید سعی کنید

 چرا وردپرس بسیار پرطرفدار است؟ زیرا با سیستم تولید محتوا سازش بسیار بالایی  بصورت از پیش تعیین شده دارد. البته باید بگوییم که تنها نصب وردپرس کافی نیست و شما همچنان باید قوانین و نکات سئو وردپرس را رعایت کنید تا در لیست وب سایت های برتر و اولیه گوگل قرار بگیرید. باید سعی کنید در کنار کار با وردپرس تمام نکات لازم درخصوص سئو را فرا بگیرید. بهترین و مهم ترین ویژگی سیستم وردپرس، عدم سازش با سئو است. قوانین مربوط به بهینه سازی مرورگرها(سئو) در طی سال های اخیر تغییرات زیادی پیدا کرده است. هرچقدر که تاثیر سایت های وردپرس از اینترنت افزایش یابد، علاقه مندی مخاطبان برای پیدا کردن راه های تقویت سئو وب سایتشان بالاتر می رود.

تاثیر قرار گیری در اولویت های اول موتور جستوجو باعث می شود تا کسب و کار شما پیشرفت زیادی پیدا کند و سود خود را چندین برابر کنید، پس در جستوجوی یادگیری روش های نوین و کارآمدتر باشید.

در این مقاله قصد داریم درباره سئو وردپرس و اموزش سئو وردپرس رایگان صحبت کنیم و یک مرجع خوب برای یادگیری به شما معرفی کنیم. پس تا پایان مطالب ما را همراهی فرمایید.

منظور از وردپرس چیست؟

در بخش بالا بصورت کوتاه معنی وردپرس را بیان کردیم ولی در این قسمت بصورت گسترده و کامل تر توضیح می دهیم. وردپرس شامل یک سیستم می شود، سیستم مدیریت و کنترل محتوا.

وردپرس دارای محبوبیت زیادی است، بطور مثال اکنون بالای 40 درصد از وب سایت های موجود در اینترنت از سیستم وردپرس بهره می برند.

وب سایت های مشهور خارجی مثل: نیویورکر، مجله تایم، بی بی سی آمریکا، ادوبی بلاگ، والت دیزنی، مرسدس بنز و کاخ سفید آمریکا از سیستم وردپرس استفاده می کنند. از وب سایت های معروف ایرانی می توان به تجارت نیوز، سایت چطور، سایت متمم و مجله دیجی کالا اشاره کرد که نیز از وردپرس استفاده می کنند. سیستم وردپرس از سال 2003 آغاز به کار کرد و در مدت زمان کمی توانست نظر مخاطبین و صاحبان کسب و کاران اینترنتی را بخود جلب کرد.

60 درصد از سیستم های مدیریت محتوا تحت نظر وردپرس است همچنین یک راهکار اثربخش برای افزایش فروش اینترنتی و بدنبال آن افزایش درآمد است.

آموزش سئو وردپرس رایگان از 0 تا 100

چرا وردپرس بسیار کاربردی است؟

1.وردپرس این امکان را دارد که بدون ضرورت به علم برنامه نویسی بتوانید یک سایت وردپرس طراحی و اجرا کنید.

2.حتی با ایجاد تعداد بالایی پوسته و افزونه وردپرس امکان این را دارد که سایت وردپرسی را بر اساس خواسته های شخصی خود، شخصی سازی کند.

3.با وردپرس می توانید براحتی با کاربران زیادی ارتباط برقرار کنید و آگاهی و دانشتان را با آن ها به تبادل بگذارید، زیرا وردپرس نرم افزار متن باز است و تعداد زیادی وب سایت و تلار گفتگو دارد.

منظور از سئو وردپرس چیست؟

کمی قبل تر درباره وردپرس و کاربرد آن صحبت کنیم اما می خواهیم در این بخش درباره سئو وردپرس صحبت کنیم.

اول به این سوال پاسخ دهیم، سئو چیست؟ سئو یک تکنیک وایرال شده در دنیای اینترنتی امروز است که شما با کمک آن می توانید به دیده شدن کسب و کارتان و افزایش سود برسید. هنگامی که کاربران در اینترنت بدنبال خرید محصول یا کسب خدمات هستند، وب سایت های زیادی برایشان باز خواهد شد. طبیعی است که اولویت انتخاب با وب سایت های قرار گرفته در ردیف اول است. زمانی که وب سایت ما در لیست اول مرورگر گوگل قرار بگیرد افراد بیشتری از آن بازدید می کنند، ترافیک وب سایت ما افزایش پیدا می کند، گوگل بدلیل بازدید زیاد به وب سایت ما اعتماد می کند و در نتیجه جز اولین وب سایت های گوگل قرار می گیریم. از این توضیحات نتیجه می گیریم که سئو یک راه عالی برای افزایش بازدید از وب سایت ما است که دارای نکات و تکنیک های خاصی است که براحتی می توانید از آموزش سئو سریع و آسان در سئو ایدیو استفاده کنید.

وردپرس یک راه عجیب و غریب برای موفقیت وب سایت شما نخواهد بود و شما همچنان برای تقویت وب سایتتان به تکنیک سئو نیازمند هستید. سیستم وردپرس بسیار ساده است و این مزیت باعث می شود را برای تولید و انتشار محتوا در زمان صرفه جویی کنید و خیلی از نیازهای سئو را بصورت از پیش تعیین شده در وردپرس رعایت کنید. تا این قسمت متوجه فواید سئو وردپرس شده اید با ما همراه باشید تا راهکاری برای آمورش سئو وردپرس رایگان به شما عزیزان معرفی کنیم.

دلیل محبوبیت سیستم وردپرس از نظر سئو به چه دلیل است؟

*ادیت و تصحیح آدرس صفحه

وردپرس به شما این اجازه را می دهد که برای آدرس صفحات تغییراتی ایجاد کنید و ساختار مشخصی را اجرا نمایید.

*افزودن متادیتا بصورت پیش فرض

عنوان و توضیحات متا از مهم ترین عوامل برای رتبه بندی در سئو است. وردپرس بصورت پیش فرض تعداد زیادی از تگ های مهم و لازم را به صفحه ها اضافه می کند.

*سئو عکس

مشاهده شدن عکس های وب سایت شما در صفحه ای سرچ بسیار مهم خواهد بود. سئو کردن تصاویر در سیستم وردپرس براحتی قابل کنترل و تنظیم است.

*تجربه کاربری

ایجاد تعداد زیادی افزونه وردپرس و پوسته در سیستم وردپرس به شما این اجازه را خواهد داد تا سایتتان شخصی سازی کنید، امکانات و گزینه های مختلفی را به وب سایت بیفزایید و تجربه کاربری وب سایت را تقویت کنید. از جمله فاکتورهای مهم در سئو می توان به تجربه کاربری اشاره نمود.

*زمان بارگذاری

تعداد زیادی از پوسته ها در سیستم وردپرس به منظور افزایش سرعت بارگذاری، بهینه سازی می شوند. علاوه بر آن افزونه ها و ابزارهای متنوعی برای افزایش سرعت در سایت های وردپرسی وجود دارد که زمان بارگذاری را کاهش می دهد.

*سازش با موبایل

با توجه به آمار اکنون می بینیم که اکثریت افراد با گوشی موبایلشان سرچ انجام می دهند، به همین دلیل نمایش صحیح سایت در موبایل بسیار مهم است. بیشتر قالب های سیستم وردپرس بصورت از پیش تعیین شده با دستگاه های موبایل سازگاری دارد. آمار افرادی که سرچ ها را با گوشی انجام می دهند، عددی حدود 60 درصد است.

آموزش سئو وردپرس رایگان

سئو وردپرس یکی از راه های موثر برای تقویت وب سایت است و قطعا اکثریت افراد دوس دارند آن را یاد بگیرند. پیشنهاد بسیار هیجان انگیزی برایتان داریم و آن آموزش سئو وردپرس رایگان است. اگر شما هم به یادگیری سئو علاقه مند هستید می توانید از خدمات رایگان سایت seoedue استفاده کنید. مطالب و فیلم های رایگان وب سایت سئو ایدیو به شما کمک می کمد تا در کمترین زمان و براحتی به یک سئوکار حرفه ای تبدیل شوید. آموزش سئو وردپرس رایگان از جمله خدمات شگفت انگیز این وب سایت است که می توانید از آن بهره ببرید. همچنین نکاتی در زمینه سفارش تولید محتوا متنی و خدمات طراحی سایت دارند که شامل مطالب مفیدی می شود.

وردپرس از لحاظ سئو با بقیه سیستم های مدیریتی محتوا چه تفاوتی دارد؟

وردپرس جز بهترین سیستم های مدیریت محتوا از نظر سئو است. سایر سیستم های مدیریت محتوا چون: جوملا، ویکس و غیره هیچ یک قابلیت و امکانات وردپرس را ندارند.

آموزش سئو وردپرس رایگان از 0 تا 100

می توانیم سئو سایت وردپرسی را شخصا انجام دهیم؟

بله، بسیاری از اقدمات سئو وردپرسی توسط خود شما قابلیت انجام شدن را دارد.با استفاده ز آموزش سئو وردپرس رایگان در سئو ایدیو براحتی می توانید این حرفه را بیاموزید.

شما میتوانید از خدمات طراحی سایت مجموعه seoedu نیز استفاده نمایید تا یک سایت کاملا حرفه ای با رعایت اصول سئو داشته و استارت پروژه سئو خود را بزنید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.