تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 می 2021 - 5:32
کد خبر : 40140

فراهم کردن امکانات تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای مجازی

فراهم کردن امکانات تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای مجازی

فراهم کردن امکانات تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای مجازی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارائه اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری به معنای تخصیص بسته اینترنت مصرفی نیست بلکه منظور ..

فراهم کردن امکانات تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارائه اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری به معنای تخصیص بسته اینترنت مصرفی نیست بلکه منظور فراهم کردن امکانات تبلیغاتی در فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، محمدجواد آذری جهرمی امروز پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه امروز گزارشی از میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات ارائه و آخرین وضعیت تشریح شد و در نهایت مقرر شد به عنوان وظایف نظارتی مجلس، کمیته‌ای از نمایندگان از پیشرفت پروژه‌ها در این زمینه بازدید کنند و مجدد پس از گذشت ۲ هفته آینده، جلسه‌ای در این باره داشته باشیم.

مطالب مرتبط:

  • کاندیداهای ریاست جمهوری برای تبلیغات بسته اینترنت می گیرند

  • اپراتورها قیمت اینترنت را به صورت غیرقانونی گران کردند

وی با بیان اینکه امیدواریم برخی از موانع موجود در این زمینه با همراهی مجلس برطرف شود، افزود: اخبار خوبی در حوزه توسعه روستایی و فضایی در هفته‌های آینده منتشر می‌شود.

وزیر ارتباطات ایران

وزیر ارتباطات درباره انتشار برخی خبرها مبنی بر ارائه اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری، توضیح داد: در روزهای گذشته پیامک‌های بسیاری مبنی بر اینکه اگر می‌دانستیم به کاندیداها اینترنت رایگان داده می‌شود، نام نویسی می‌کردیم برای من ارسال شده است اما باید به این نکته دقت کرد که تخصیص اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری به معنای ارائه بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: منظور ارائه بسته، امکانات تبلیغاتی در فضای مجازی اعم از ارتباط ویژه با مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی داخلی، تسهیلات ارتباطی، خدمات صوت و تصویر فراگیر و.. است که به کاندیداهای تائید صلاحیت شده شورای نگهبان اختصاص پیدا می‌کند تا تمام کاندیداهای تأیید شده شورای نگهبان بتوانند در شیوع کرونا در فضایی عادلانه از ظرفیت‌های کمپین‌های فضای مجازی برای تشریح برنامه‌های خود استفاده کنند.

همچنین لازم به ذکر است، شما می‌توانید از طریق قسمت «مطالب مرتبط» دیگر اخبار مربوط به این حوزه را از تکفارس دنبال کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.