تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 مارس 2021 - 11:30
کد خبر : 34374

فروش عالی بازی Monster Hunter Rise در سه روز اول عرضه

فروش عالی بازی Monster Hunter Rise در سه روز اول عرضه

در جدیدترین بازی Monster Hunter، به منطقه‌ی کوهستانی Kamura Village سفر می‌کنید تا طبق سنت بازی‌های این مجموعه به شکار هیولاهای متنوع و سرسخت مشغول شوید. در بازی Monster Hunter Rise می‌توانید از بین د..

در جدیدترین بازی Monster Hunter، به منطقه‌ی کوهستانی Kamura Village سفر می‌کنید تا طبق سنت بازی‌های این مجموعه به شکار هیولاهای متنوع و سرسخت مشغول شوید. در بازی Monster Hunter Rise می‌توانید از بین دو نوع همراه یکی را برای خود انتخاب کنید تا سوار بر آن به گشت‌وگذار در بازی بپردازید، یک موجود گربه مانند به نام Palico و یک حیوان شبیه به سگ به نام Palamute. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این بازی جنگیدن هیولاها با یکدیگر است که در نسخه‌های پیشین هم شاهد آن بودیم. بازی Monster Hunter Rise سه روز پیش در تاریخ ۶ فروردین (۲۶ مارس) به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و بازخورد خوبی را از سوی طرفداران و منتقدان به همراه داشت. حال طبق اعلام شرکت کپکام، فروش این بازی در همین سه روز از مرز ۴ میلیون نسخه گذشته است.

آمارهای فروش کپکام معمولاً هر دو نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی بازی را شامل می‌شوند ولی این بار به‌صورت جداگانه نشان داده نشده‌اند. فروش چهار میلیون نسخه‌ی Monster Hunter Rise آن‌هم در این مدت کم آمار بسیار خوبی است، ولی بد نیست بدانید که نسخه‌ی قبلی این سری یعنی Monster Hunter World هم پس از گذشت سه روز از انتشارش موفق به فروش پنج میلیون نسخه شد. در ضمن طبق آمار منتشرشده در پایان سال گذشته، سری بازی‌های Monster Hunter در کل جهان ۶۶ میلیون نسخه فروش داشته‌اند.

Monster Hunter Rise همان‌طور که گفته شد فعلاً فقط برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه‌شده ولی نسخه‌ی کامپیوتر آن‌هم درحال‌توسعه است و طبق اعلام سازندگان، در تاریخ نامشخصی از سال آینده منتشر خواهد شد. جدا از این، یک بازی دیگر از سری هم تحت عنوان Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin در دست ساخت قرار دارد و در تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ (۹ جولای ۲۰۲۱) برای Nintendo Switch و PC عرضه می‌شود.

منبع: VG247

نوشته فروش عالی بازی Monster Hunter Rise در سه روز اول عرضه اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.