تاریخ انتشار : یکشنبه 16 می 2021 - 9:01
کد خبر : 39155

فهرست تمامی شایعات بازی Battlefield 6

فهرست تمامی شایعات بازی Battlefield 6

مدت زیادی است که طرفداران بازی Battlefield 6 در خفا نگه‌داشته شده‌اند و هیچ اطلاعاتی از سوی استودیو DICE در اختیار آن‌ها قرار داده نمی‌شود. شرکت EA چند ماه پیش وجود بازی Battlefield 6 را تائید کرد و ح..

مدت زیادی است که طرفداران بازی Battlefield 6 در خفا نگه‌داشته شده‌اند و هیچ اطلاعاتی از سوی استودیو DICE در اختیار آن‌ها قرار داده نمی‌شود. شرکت EA چند ماه پیش وجود بازی Battlefield 6 را تائید کرد و حال می‌دانیم که نسخه ششم فرانچایز بتلفیلد، ماه آینده معرفی خواهد شد. اگرچه خبر معرفی بازی بسیار هیجان‌انگیز است اما تغییری درروند اطلاعات موجود از بازی ایجاد نشده و به همین دلیل مجبوریم به بیان و نشر شایعات و جزئیات درز پیداکرده از بازی بپردازیم.

در این مطلب به شایعاتی از بازی Battlefield 6 خواهیم پرداخت که توسط منابع معتبری بیان‌شده‌اند و به همین دلیل با گمانه‌زنی‌های ضعیف و تئوری‌های طرفداران کاری نداریم. بیشتر شایعات توسط تام اندرسون از فعالان عرصه ویدیو گیم منتشرشده و به همین دلیل احتمال صحیح بودن آن‌ها بسیار زیاد است. بیایید در ادامه به بررسی تمامی شایعات بازی Battlefield 6 بپردازیم.

تریلرهای درز پیداکرده از بازی بتلفیلد 6

تابه‌حال چندین تیزر از بازی Battlefield 6 منتشرشده‌اند. برای نمونه دو اسکرین شات از تریلر معرفی بازی درز پیداکرده که اطلاعات اولیه‌ای از فضای بازی در اختیار ما می‌گذارد. اولین تصور یک جزیره خوش آب‌وهوا را نشان می‌دهد که بالگردهای نظامی روی آن پرواز می‌کنند. دیگر تصویر داخل کابین خلبان جت جنگی تهیه‌شده و توان جزئیات HUD بازی را به‌طور کامل مشاهده کرد.

Battlefield-2021-leaked-Gameplay-screen Battlefield-6-leaked-trailer-screen

رابط کاربری موجود در تصاویر، مشابه نسخه‌های قبلی بازی است و اگر دقت کنید، نقشه در پایین و گوشه چپ تصویر قرار دارد و چهار گزینه مختلف هم برای کنترل جت جنگی دیده می‌شود. جدا از تصاویر لو رفته، بخشی از صدای تریلر معرفی بازی هم درز پیداکرده که سخت است صحت آن را باور نکنیم.

جزئیاتی از تریلر معرفی بازی

کاربران توییتر با تائید معرفی نسخه جدید در ماه ژوئن به گمانه‌زنی در مورد جزئیات تریلر معرفی بازی پرداخته‌اند. تام اندرسون که تابه‌حال اطلاعات مختلفی از بازی را لو داده، باور دارد که یک نقشه بیابانی در رویداد معرفی بازی نشان داده می‌شود. او نگفته این نقشه بر اساس چه مکانی ساخته‌شده اما باور دارد که پای یک جزیره در میان است.

اندرسون در ادامه گفته که شاهد سناریو سقوط هواپیما به جزیره خواهیم بود. این سناریو بارها در بازی‌های اکشن به‌کاررفته و معمولاً هر باریک هواپیما به داخل منطقه دشمن سقوط می‌کند و بازی باز باید خود را از خطرات موجود برهاند. در آخر قرار است شاهد انفجار یک راکت در تریلر معرفی باشیم که ترکش‌های آن سربازان زیادی را به کام مرگ خواهد کشاند.

battlefield-6-battle-royale

بخش بتل رویال بازی Battlefield 6

اگرچه حالت بتل رویال به‌طور کامل در بازی Battlefield 6 تائید نشده اما گزارش‌ها و شایعات مختلفی از وجود این بخش خبر می‌دهند. به نظر می‌رسد که حالت بتل رویال در ابتدا منتشر نمی‌شود و مشابه Call of Duty Warzone، بعدها و طی یک آپدیت بزرگ به بازی اضافه می‌شود. قرار است این حالت کاملاً مجانی باشد و EA به دنبال ایجاد یک رقیب سرسخت برای بازی وارزون است.

اخیرا شایعاتی در مورد نقشه‌های وسیع بازی بتلفیلد 6 منتشرشده و احتمالاً حالت بتل رویال هم در تمامی نقشه‌ها در دسترس قرار گیرد. وسایل نقلیه و اتومبیل‌ها بخشی از گیم پلی بازی خواهند بود و باید ببینیم DICE چطور میان المان‌های مختلف تعادل برقرار خواهد کرد. در شایعه دیگری گفته‌شده حالت SBMM هم در بخش مولتی پلیر استفاده می‌شود. این حالت بازیکنانی با توانایی یکسان را جلوی یکدیگر می‌گذارد و قرار نیست یک بازیکن با لول بالا با بازیکنان جدید و سطح پایین بازی کند.

سگ رباتیک و برگشت Battlelog

عجیب‌ترین شایعه منتشرشده از بازی Battlefield 6، اضافه شدن یک سگ رباتیک است. ازآنجایی‌که داستان نسخه جدید به جنگ مدرن خواهد پرداخت، اضافه شدن پهپادها امر منطقی است اما اینکه سگ‌های رباتیک هم به بازی اضافه شوند، اتفاق بسیار عجیبی است که تابه‌حال در کمتر بازی دیده‌شده است. تام اندرسون باور دارد که این اتفاق بالاخره خواهد افتاد و به همین دلیل منتظر حضور آن‌ها در تریلر معرفی بازی باشید!

شایعه دیگری از برگشت حالت Battlelog خبر می‌دهد. بتل لاگ یک سرویس مبتنی بر وب است که اولین بار در سری بازی مدال افتخار دیده شد. در این حالت منو بازی تغییر پیدا می‌کند و می‌توان آمار و ارقام بهتری از بازی دریافت کرد. درصورتی‌که چنین بخشی به بازی اضافه شود، آنگاه لازم است هم در Origin و هم در صفحه Battlelog لاگین کرد. این ویژگی موردتوجه افراد زیادی قرارگرفته و بازگشت آن برای افراد زیادی خوشایند خواهد بود.

battlefield-5

گلچینی از تمامی نسخه‌های پیشین

اگر گزارش‌های منتشر یافته درست باشند، فضای نسخه ششم مشابه بازی Battlefield 3 خواهد بود. اخیرا اطلاعاتی درز پیداکرده که نشان از وجود مکان‌های مختلفی از نسخه‌های قبلی در بازی جدید دارد. ممکن است پلی لیست‌های مختلفی در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد و برای نمونه یک پلی لیست مرتبط با جنگ جهانی و سلاح‌های مرتبط با آن باشد و دیگر پلی لیست مرتبط با جنگ مدرن. این شایعه چندان درست به نظر نمی‌رسد زیرا که اسم بازی بتلفیلد 6 است و گنجاندن نقشه‌های مختلف از نسخه‌های قبلی با اسم بازی همخوانی ندارد.

گسترش مکانیسم تخریب در بازی Battlefield 6

شایعه دیگری به گسترش و ارتقاء مکانیسم تخریب در بازی Battlefield 6 پرداخته است. بر اساس اطلاعات درز پیداکرده، گیم پلی بازی نسبت به نسخه‌های قبلی روان‌تر خواهد بود و تمامی اشیاء موجود قابل‌تخریب خواهند بود. برای نمونه می‌توان با پرتاب موشک، بخشی از شهر را ویران کرد. تام اندرسون در توییت مرتبطی به تأثیر تغییرات آب‌وهوا و وقایع زیست‌محیطی مانند طوفان شن و گردبادها پرداخته است که نقشه بازی را تغییر خواهند داد. قرار است سیستم آب‌وهوای پویا در بازی استفاده شود و درنتیجه نسخه ششم بیش از بازی‌های دیگر به واقعیت نزدیک خواهد شد.

battlefield-1

داستان بازی روی بخش مولتی پلیر تأثیر می‌گذارد

یک شایعه جذاب از بتلفیلد 6 منتشرشده که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران باشد. قرار است داستان بازی روی بخش مولتی پلیر تأثیر داشته باشد و به این شکل که داستان در کشورهای مختلفی جریان داشته باشد و قدرت‌های نظامی مانند روسیه و آمریکا دارای نیروهای مختلفی در سراسر جهان باشند. در این صورت شخصیت‌های زیادی از نقاط مختلف جهان در بازی حضور خواهند داشت و این باعث می‌شود تا سیستمی مشابه اپراتورهای بازی Call of Duty معرفی شوند.

طرفداران بازی ندای وظیفه می‌دانند که شخصیت‌هایی مانند کاپیتان پرایس چه تأثیری روی داستان و بخش مولتی پلیر دارند و قرار است Battlefield 6 هم سیستم مشابهی را پایه‌ریزی کند. البته شایعه دیگری وجود دارد که بر اساس آن، بخش داستانی در بازی نخواهیم داشت و تنها معرفی کوتاهی برای شروع حالت مولتی پلیر خواهیم دید.

Battlefield-6-Xbox-Game-Pass

انتشار تنها روی کنسول‌های نسل بعد؛ عرضه بازی روی Xbox Game Pass

اخیرا شایعه شده بود که بازی بتلفیلد 6 تنها روی کنسول‌های نسل نهم منتشر می‌شود و سخت‌افزار نسل هشتم توانایی اجرای این بازی را ندارد. این شایعه توسط افراد مختلفی بیان شد تا اینکه EA رسماً دست‌به‌کار شد و انتشار بازی Battlefield 6 برای کنسول‌های نسل هشتم را تائید کرد. درنتیجه این شایعه به‌طور کامل تکذیب می‌شود و لازم نیست به صحت آن فکر کنید.

در شایعه دیگری گفته‌شده که بازی روی سرویس Xbox Game Pass منتشر خواهد شد. این شایعه می‌تواند درست باشد زیرا که سرویس EA Play در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار دارد و انتشار بازی روی آن می‌تواند کاربران ایکس باکس را هم در برگیرد. اکانت توییتر ایکس باکس هم اخیرا به توییت های DICE با زبانی طنز جواب داده و این باعث شد تا شایعه انتشار بازی روی ایکس باکس گیم پس قوت گیرد.

منتظر معرفی بازی Battlefield 6 در خردادماه باشید.

منبع: GameRant

نوشته فهرست تمامی شایعات بازی Battlefield 6 اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.