تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 12:00
کد خبر : 10668

فهرست FCC گلکسی M62 خبر فبلت بودن این دستگاه می‌‌دهد

فهرست FCC گلکسی M62 خبر فبلت بودن این دستگاه می‌‌دهد

فهرست FCC گلکسی M62 ..

فهرست FCC گلکسی M62 خبر فبلت بودن این دستگاه می‌‌دهد

وجود گوشی هوشمندی از سامسونگ با نام گلکسی M62 برای اولین بار در ماه نوامبر ۲۰۲۰ گزارش شد. چندی بعد گفته شد که این دستگاه یک فبلت خواهد بود. بعد از آن، تصاویری از این محصول در هفته گذشته در بستر وب منتشر شد که خبر از یک گوشی هوشمند بزرگ یا همان فبلت می‌داد. حال تأییدیه FCC خبر از درستی این گزارش‌ها می‌دهد.

گلکسی M62 در دست توسعه با شماره مدل A3LSMM625F در مؤسسه FCC فهرست شده است. این فهرست خبر از آن می‌دهد که این دستگاه دارای دو مدل SM-M625F/DS و SM-E62F/DS خواهد بود (DS در این شماره‌ها نشانه پشتیبانی از دو سیم کارت است).

تصاویری از مدل SM-M625F/DS در ماه دسامبر منتشر و از آن به‌عنوان گلکسی E62 یاد شد. حال می‌توان گفت که این خبر درست نخواهد بود، با این حال این احتمال وجود دارد که سامسونگ در برخی از بازارها گلکسی M62 را با نام E60 عرضه کند.

فهرست یادشده قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از ۴G LTE، وای فای دو بانده و NFC را آشکار می‌کند و خبر از باتری‌ای با ظرفیت ۷,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌دهد. در بحث دیگر قابلیت‌ها با استناد به فهرست گیک‌بنچ انتظار می‌رود که گلکسی M62 دارای تراشه اکسینوس ۹۸۲۵ و ۶ گیگابایت ظرفیت حافظه موقت باشد و در بخش سیستم‌عامل از اندروید ۱۱ بهره ببرد.

اکسینوس ۹۸۲۵ همان تراشه‌ای است که پرچم‌دارهای قدیمی‌تری مانند گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس را نیرو بخشیده بود. با استناد به اولین گزارش مربوط به گوشی مورد بحث، ظرفیت حافظه داخلی برابر با ۲۵۶ گیگابایت است، اما احتمالاً گزینه‌های کمتری نیز برای این بخش در دسترس خواهد بود.

متأسفانه تاکنون اطلاعاتی از دوربین و صفحه‌نمایش گلکسی M60 منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود در طی روزهای پیش رو و پیش از تاریخ انتشار رسمی این محصول، اطلاعات بیشتری از آن فاش شود.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.