تاریخ انتشار : یکشنبه 10 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 3261

لنوو از نمایشگر گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

لنوو از نمایشگر گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

لنوو از نمایشگر گیمی..

لنوو از نمایشگر گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

لنوو به‌تازگی از نمایشگر جدیدی رونمایی کرده که نه تنها مقرون‌به‌صرفه است، بلکه یک ویژگی بسیار کاربردی را نیز برای کاربران به همراه دارد. L24i-30 یک نمایشگر ۲۳٫۸ اینچی WLED با طراحی بدون قاب در سه جهت است که شرکت سازنده از آن با نام تری ساید ادجلس (۳-side NearEdgeless) یاد می‌کند. قسمت نوار قاب پایین نمایشگر تقریباً ضخیم است، اما از آنجایی که این قسمت محل استقرار دکمه‌هاست، نمی‌توان به آن خرده گرفت.

لنوو می‌گوید که محصول جدید این شرکت هم برای بازی‌ بازان حرفه‌ای و هم برای افرادی که به‌صورت تفریحی بازی می‌کنند طراحی شده است، خصوصاً کاربرانی که در خانه وظایف شغلی خود را انجام می‌دهند و به نمایشگری هم برای انجام کار و هم برای تفریح نیاز دارند.

بازی‌ بازان می‌توانند از قابلیت‌های L24i-30 مانند نرخ تازه‌سازی ۷۵Hz، زمان واکنش ۴ میلی‌ثانیه و پشتیبانی از فناوری فری‌سینک (Freesync) شرکت AMD بهره ببرند. ۲۵۰ نیت (nit) روشنایی، وسعت رنگ ۷۵% NTSC و حالت آی کامفرت (Eye Comfort) شرکت TUV رین‌لند (Rheinland) از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

در بحث ایده جالبی که در طراحی صورت گرفته باید گفت که لنوو شیاری را در قسمت پایه نمایشگر تعبیه کرده است که می‌تواند به‌عنوان نگه‎دارنده گوشی هوشمند کاربر ایفای نقش کند. این شیار می‌تواند توسط بازی‌ بازان حرفه‌ای که در سطح وب راهنمای قدم به قدم یک بازی را دنبال می‌کنند مورد استفاده قرار گیرد و همچنین افراد شاغلی که در حین انجام وظایف خود، از گوشی هوشمندشان برای تماس تصویری استفاده می‌کنند. لنوو همچنین یک طراحی مدیرت کابل را صورت داده است که سیم‌ها را از جلوی دست و پا جمع می‌کند.

یک ورودی HDMI در کنار یک اتصال VGA و ورودی ۳٫۵ میلی‌متری صدا، درگاه‌های نمایشگر مورد بحث هستند. نمایشگر L24i-30 از یک نگه‌دارنده VESA بهره می‌برد که امکان خم شدن به عقب تا ۲۲ درجه و خم شدن به جلو تا ۵ درجه را فراهم می‌کند. اگر مصرف برق این نمایشگر فکر شما را مشغول کرده است باید گفت که جای نگرانی نیست، زیرا بیشینه مصرف برق این دستگاه برابر با ۲۳٫۵ وات است.

نمایشگر جدید لنوو با قیمتی برابر با ۱۶۰ دلار از ماه مارس به‌صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر اندازه ۲۴ اینچ نیاز شما را برطرف نمی‌کند، شرکت سازنده، L27e-30 را نیز با صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی معرفی کرده است. همان‌طور که از اسم این محصول پیدا است، قابلیت‌های مشابهی با نسخه ۲۴ اینچی دارد، البته برای خرید آن باید ۱۹۰ دلار هزینه کرد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.