تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2021 - 12:25
کد خبر : 23309

لپ تاپ های ریلمی احتمالاً تا اواسط امسال وارد بازار شوند

لپ تاپ های ریلمی احتمالاً تا اواسط امسال وارد بازار شوند

لپ تاپ های ریلمی احت..

لپ تاپ های ریلمی احتمالاً تا اواسط امسال وارد بازار شوند

تعدادی از تولیدکنندگان چینی در حال گسترش فهرست محصولات خود هستند که شامل کامپیوترها نیز می‌شود. این گروه که شامل هواوی، آنر، شیائومی و ردمی می‌شود، با اضافه شدن ریلمی در آستانه بزرگتر شدن قرار دارد.

ریلمی یکی از جوان‌ترین برندهای فعال در صنعت گوشی‌های هوشمند است اما محصولات تولیدی این شرکت در سال گذشته میلادی گسترش یافت که شامل محصولات سبک زندگی نظیر تلویزیون‌های هوشمند و محصولات هوش مصنوعی چیزها یا AIoT می‌شود. اینک اما گزارش شده است که این شرکت قصد دارد وارد کسب و کار لپ تاپ شود و حتی احتمالاً تا اواسط سال جاری میلادی، شاهد عرضه نخستین لپ تاپ‌های این شرکت به بازار نیز باشیم.

این اطلاعات توسط منبع معتبری به نام Mukul Sharma منتشر شده و بر اساس توییتی که روز گذشته منتشر شده است، او می‌گوید که انتظار می‌رود نخستین لپ تاپ‌های ریلمی در ژوئن سال جاری روانه بازار شوند. حدود پنج ماه تا فرا رسیدن این تاریخ احتمالی فاصله داریم و البته که، ممکن است با تغییر شرایط، برنامه‌های ریلمی نیز دست خوش تغییر شود.

[انحصاری] اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود، نخستین لپ تاپ‌های ریلمی قرار است در ماه ژوئن ۲۰۲۱ عرضه شوند.

ــ موکول شارما (@stufflistings) 25 ژانویه ۲۰۲۱

لپ تاپ‌های ریلمی با محصولات بزرگترین رقیب این شرکت، یعنی ردمی/شیائومی رو در رو می‌شوند، از این رو انتظار داریم که رایانه‌های این کمپانی ارزان قیمت و اقتصادی باشند. هنوز مشخص نیست که لپ تاپ‌های ریلمی قرار است در چه بازارهایی در دسترس قرار گیرند، اما محتمل‌ترین بازارها، کشورهای چین و هند هستند.

لپ تاپ‌های ریلمی احتمالاً توسط تولیدکننده ODM (شرکت‌هایی که به تولید محصولات دیگران می‌پردازند) دیگری تولید شود چراکه هیچ از شرکت‌های وابسته به ریلمی، لپ تاپ تولید نمی‌کنند؛ بنابراین ریلمی نمی‌تواند از خط تولید شرکت‌های وابسته خود استفاده کند. احتمال می‌رود این لپ تاپ‌ها به پردازنده‌های اینتل یا AMD مجهز شوند و روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ اجرا گردند. همچنین انتظار می‌رود که این محصولات در پیکربندی‌های متعددی با حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی مختلفی در دسترس قرار گیرند.

با ورود ریلمی به بازار لپ تاپ این سوال پیش می‌آید که آیا شرکت‌های ویوو، اوپو و وان پلاس نیز ممکن است روزی وارد این بازار شوند یا خیر؟ فقط زمان می‌تواند پاسخ این پرسش را دهد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.