تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 ژانویه 2024 - 3:30
کد خبر : 506935
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لیست 10 تایی بهترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسته هستند

لیست 10 تایی بهترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی

لیست 10 تایی بهترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یکی از بهترین تفریحات مردم خوردن غذا می باشد. رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، ادارات دولتی، کافه ها و … همگی دارای آشپزخانه صنعتی هستند تا بتوانند بهترین غذا را برای مشتریان خود آماده کنند. طعم غذا علاوه بر اینکه به داشتن یک سرآشپز خوب وابسته است، نیازمند تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسب نیز می

یکی از بهترین تفریحات مردم خوردن غذا می باشد. رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، ادارات دولتی، کافه ها و … همگی دارای آشپزخانه صنعتی هستند تا بتوانند بهترین غذا را برای مشتریان خود آماده کنند. طعم غذا علاوه بر اینکه به داشتن یک سرآشپز خوب وابسته است، نیازمند تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسب نیز می باشد. بهترین سازندگان و تولیدکنندگان تجهیزات درجه یک برای رستوران توسط یک لیست ده تایی از شرکت های برجسته تولید و عرضه می شود. در اینجا برخی از این شرکت ها را مورد توجه و تایید رستوران داران بزرگ ایران می باشد به شما معرفی کرده ایم.

برترین تولید کنندگان تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی

تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی سورن کیچن

شرکت سورن کیچن یکی از شرکت های برجسته و بزرگ در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که اعتبار آن به تجربه چندین ساله آن وابسته است. این شرکت سالیان  درازی است در این زمینه فعالیت می کند و شما می توانید برخی از تجهیزات مورد نیاز خود را به صورت سفارشی سازی شده از این مجموعه سفارش دهید. طراحی مهندسی منحصر به فرد توسط این مجموعه نمونه کارهای متنوعی را برای آن ایجاد کرده است. برخی از نمونه کارهای آن را می توانید در نمایشگاه شهر آفتاب، ایران مال، کافه نان الهیه، کترینگ ارغوان، رستوران الورا سعادت آباد و … مشاهده کنید.

یکی از خدمات منحصر به فرد این مجموعه طراحی آشپزخانه صنعتی برای راه اندازی یک رستوران و یا آشپزخانه صنعتی جدید می باشد. شما می توانید طراحی آشپزخانه صنعتی خود را به این مجموعه بسپارید به بهترین شکل ممکن برای شما طراحی شود.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت، خیابان سلیمی، پلاک 27 واحد 3

شماره تماس: 09122408711

آدرس وب سایت: www.sorenkitchen.com

تولید کننده لوازم آشپزخانه صنعتی فیدار سورن

شرکت فیدار سورن منحصرا در زمینه تجهیزات کافی شاپ فعالیت می کند. اگر نیاز به تجهیز کردن کافی شاپ جدید خود دارید پیشنهاد می کنیم برندهای خارجی را همراه با گارانتی از دست ندهید. این مجموعه چندین سال است که کافه های متعددی از تهران را تجهیز کرده است و به دلیل کیفیت کاری بالایی که دارد در میان کافه داران بسیار محبوب است. برای دریافت خدمات از این مجموعه و یا حتی دریافت مشاوره رایگان راه اندازی کافه رستوران می توانید به این مجموعه مراجعه کنید.

فراموش نکنید که مهم ترین وسیله هر کافه آسیاب قهوه آن می باشد که چرخ کافه با آن می چرخد. برای داشتن یک آسیاب قهوه خاص و برند خارجی همراه با گارانتی می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. آفر مشاوره رایگان فراموش نشود.

وب سایت: www.fidarsoren.com

شماره تماس برای مشاوره رایگان: 09129053097

What Size Should Your Commercial Kitchen Be? The Answer Is Changing! |  Avanti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل پارس

صنایع استیل پارس یکی از بهترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی هتل می باشد که با استفاده از پرسنل متعهد و متخصصی که دارد قطعات باکیفیت و با دوامی را برای شما تولید می کند. شما می توانید انواع تجهیزات مربوط به پخت و پز را از این مجموعه دریافت کنید.

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه خیابان تقدیری شرقی پلاک 6

سازنده لوازم رستوران آلفا استیل

الفا استیل غلامی نیز یکی از مجموعه هایی است که در زمینه ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیت دارد و دارای سابقه 30 ساله در این زمینه می باشد. این مجموعه محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه کرده است. می توانید برای تجهیز رستوران خود و یا کارشناسی از این مجموعه نیز کمک بخواهید.

آدرس: تهران بازار آهن خیابان مدائن بالای بانک سپه واحد 16

بیک صنعتی

شرکت بیک صنعتی یکی از تولیده کننده های مناسب برای تجهیزات اشپزخانه هتل است که فعالیت خود را بیش از 30 سال گذشته آغاز کرده است و با تولید ماشین الات آشپزخانه صنعتی توانسته کسب و کار خود را گسترش دهد. برای خرید ابزار واحدهای نان و ماشین آلات مربوطه می توانید به این مجموعه مراجعه کنید.

آدرس: تهران بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی سردار جنگل شمالی خیابان قاسم پور کوچه زنبق

گازسو

از دیگر تولید کننده های آشپزخانه هتل شرکت گازسو می باشد که در این زمینه دارای نیم قرن تجربه می باشد و از جدیدترین فناوری های روز برای این کار بهره می برد. این شرکت محصولاتی با کیفیت را عرضه می کند و می توانید به کمک آن آشپزخانه های صنعتی هتل و رستوران و حتی دانشگاه و بیمارستان را تجهیز کنید.

آدرس: تهران خیابان شهید بهشتی خیابان احمد قیصر کوچه یکم پلاک 1

نوژن

شرکت ماشین های پخت نوژن معروف است و جزو یکی از سازندگان تجهیزات اشپزخانه صنعیت فعالیت می کند. شما می توانید تجهیزات صنعتی پخت خود را از این مجموعه دریافت کنید. تنوع تولید محصولات تولید شده توسط این مجموعه باعث شده است خدمات بهتری را به شما عزیزان ارائه دهد.

آدرس: تهران دروس خیابان هدایت خیابان بهیار نبض خیابان شاه حیدری

پرشیا استیل

شرکت پرشیا استیل یکی از تولید کنندگان تجهیزات اشپزخانه صنعتی است که 30 سال سابقه کار دارد و تجهیزات سیستم پخت مناسبی برا برای شما طراحی می کند. شما می توانید برای خط تولید خود از تجهیزات این مجموعه استفاده کنید.

ادرس: خیابان جمهوری بعد از خیابان کارگر شماره 1097

تک نوع خاورمیانه

شرکت تک نوع خاورمیانه یکی از بهترین سازندگان لوازم رستوران و هتل می باشد که بیش از 30 سال دارای تجربه است و خطوط گسترده ای در زمینه تجهیزات اشپزخانه صنعتی دارد. برای خرید تجهیزات به این شرکت نیز می توانید مراجعه کنید و از خدمات آن بهره مند شوید.

آدرس: پل گیشا خیابان جلال آل احمد بعد از خیابان فروزان فر پلاک 85

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.