تاریخ انتشار : جمعه 11 مارس 2022 - 7:44
کد خبر : 503433

مانیتور استودیو دیسپلی اپل با ویندوز هم کار خواهد کرد؛ البته با چند محدودیت

مانیتور استودیو دیسپلی اپل با ویندوز هم کار خواهد کرد؛ البته با چند محدودیت

مانیتور استودیو دیسپلی اپل با ویندوز هم کار خواهد کرد؛ البته با چند محدودیت اپل در رویداد Peek Performance خود از یک مانیتور ۲۷ اینچی 5K به نام استودیو دیسپلی رونمایی کرد که می‌توان با وصل کردن آن به ..

مانیتور استودیو دیسپلی اپل با ویندوز هم کار خواهد کرد؛ البته با چند محدودیت

اپل در رویداد Peek Performance خود از یک مانیتور ۲۷ اینچی 5K به نام استودیو دیسپلی رونمایی کرد که می‌توان با وصل کردن آن به یک دستگاه مک از امکانات آن استفاده کرد. حالا برای خیلی‌ها سوال پیش آمده که آیا این مانیتور با کامپیوترهای ویندوزی نیز کار می‌کند؟ باید بگوییم که بله کار می‌کند اما محدودیت‌هایی وجود دارد.

مطالب مرتبط:

  • استودیو دیسپلی، نمایشگر ۲۷ اینچی 5K اپل با قیمت ۱۶۰۰ دلار معرفی شد
  • اپل از دو رنگ جدید آیفون ۱۳ رونمایی کرد

اپل گفته است که استودیو دیسپلی از طریق اتصال تاندربولت قابل وصل کردن به یک کامپیوتر ویندوزی است و کاربران حتی می‌توانند از وبکم ۱۲ مگاپیکسلی، میکروفون و اسپیکرهای این مانیتور در اپلیکیشن‌های ویندوری استفاده منند، اما باید توجه داشت که برخی قابلیت‌های این مانیتور فقط با دستگاه‌های مک کار می‌کنند.

استودیو دیسپلی

برای مثال، قابلیت‌های Center Stage و Dolby Atmos فقط با دستگاه‌های مک کار می‌کنند. قابلیت Hey Siri نیز همین‌طور است. بنابراین اگر شما می‌خواهید از همه قابلیت استودیو دیسپلی استفاده کنید مجبور هستید که آن را در کنار یک دستگاه مک استفاده کنید.

در ضمن، اپل گفته است که استودیو دیسپلی علیرغم داشتن رزولوشن 5K با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، ممکن است در کامپیوترهایی از 5K پشتیبانی نمی‌کنند با وضوح 4K یا کمتر اجرا بشود. در هر حال اگر قصد خرید این مانیتور ۲۷ اینچی با قیمت پایه ۱۵۹۹ دلار را دارید حتما دقت داشته باشید که با چه کامپیوتری می‌خواهید آن را استفاده کنید. این مانیتور از تاریخ ۱۸ مارس عرضه خواهد شد.

منبع: 9to5mac

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.