تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 9:00
کد خبر : 10485

مایکروسافت محدودیت اندازه بارگذاری فایل را در وان درایو، تیمز و شیرپوینت به ۲۵۰ گیگابایت افزایش می‌دهد

مایکروسافت محدودیت اندازه بارگذاری فایل را در وان درایو، تیمز و شیرپوینت به ۲۵۰ گیگابایت افزایش می‌دهد

مایکروسافت محدودیت ا..

مایکروسافت محدودیت اندازه بارگذاری فایل را در وان درایو، تیمز و شیرپوینت به ۲۵۰ گیگابایت افزایش می‌دهد

مایکروسافت در حال افزایش محدودیت اندازه بارگذاری فایل وان درایو، تیمز و شیرپوینت از ۱۰۰ گیگابایت به ۲۵۰ گیگابایت است. این شرکت اعلام کرده است که پشتیبانی از آپلود فایل با اندازه ۲۵۰ گیگابایتی در پایان ماه جاری آغاز می‌شود و انتظار می‌رود دسترسی عمومی تا پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ وجود داشته باشد. هدف این تغییر برای کسانی است که هنگام کار در خانه نیاز به اشتراک گذاری فایل های بزرگ یا مجموعه داده‌ها را دارند. کسانی که از وان درایو برای استفاده شخصی استفاده می‌کنند، می‌توانند با بارگذاری آلبوم‌های ویدیویی، فایل های فشرده با بازی‌های رایانه‌ای بزرگ و موارد دیگر، از محدودیت فایل بزرگ استفاده کنند.

مایکروسافت با اعلام محدودیت اندازه جدید فایل، گفت که با بهینه‌سازی فضای ذخیره سازی برای عملکرد بارگذاری، آن را به ۲۵۰ گیگابایت رسانده است. در هنگام بارگذاری هر فایل به چند قسمت تقسیم می‌شود و هر قطعه با یک کلید منحصر به فرد رمزگذاری می‌شود. مایکروسافت گفت که علاوه بر این، تمام فایل ها در Azure Storage پشتیبان تهیه می‌شوند.

کاربران می‌توانند فایل های بزرگی را که ممکن است شامل فیلم‌های ۸K یا ۴K، مدل‌های سه‌بعدی، مجموعه داده‌های علمی بزرگ، پروژه‌های تحقیقاتی و موارد دیگر باشد را در وان درایو، تیمز و شیرپوینت به اشتراک بگذارند.

ابزارک اخبار و علایق به‌تازگی به ویندوز ۱۰ اضافه شده است

Microsoft_Office_Teams

در حالی که مشخص است که این تغییر برای مشاغلی که از راه دور به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا کار می‌کنند، مفیدتر است، کاربران وان درایو همچنین می‌توانند از محدودیت اندازه بارگذاری ۲۵۰ گیگابایتی برای بارگذاری عکس‌های بزرگ، مجموعه‌های ویدیویی، فایل های فشرده و غیره استفاده کنند. مایکروسافت به کاربران اطمینان داد که فقط تغییراتی که با همکارانشان ایجاد می‌کنند همگام سازی می‌شوند و این باعث می‌شود که این امر زودتر انجام شود.

در همین حال، مایکروسافت اخیراً آزمایش ابزارک اخبار و علایق را در نوار وظیفه برای ویندوز ۱۰ آغاز کرده است. این ابزارک وضعیت هوا، عناوین خبری، اطلاعات بازار سهام و موارد دیگر را نمایش می‌دهد. این ابزارک جدید قابل شخصی‌سازی است و در نوار وظیفه در حال حاضر با نسخه ۲۱۲۸۶ در کانال توسعه‌دهندگان برای اعضای ویندوز اینسایدر ارائه می‌شود. این امکان برای اعضای استرالیا، کانادا، انگلیس، هند و ایالات متحده وجود دارد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.