تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 ژانویه 2021 - 15:00
کد خبر : 7117

محدودیت آپلود در مایکروسافت ۳۶۵ به ۲۵۰ گیگابایت تغییر خواهد کرد

محدودیت آپلود در مایکروسافت ۳۶۵ به ۲۵۰ گیگابایت تغییر خواهد کرد

محدودیت آپلود در مای..

محدودیت آپلود در مایکروسافت ۳۶۵ به ۲۵۰ گیگابایت تغییر خواهد کرد

مایکروسافت به تازگی تایید کرده است که محدودیت اندازه آپلود فایل‌ها در مایکروسافت ۳۶۵ را از ۱۰۰ گیگابایت به ۲۵۰ گیگابایت تغییر خواهد داد. این فرایند باعث تغییر محدودیت آپلود سرویس‌های شیر پوینت (Share Point)، تیمز (Teams) و وان درایو نیز می‌شود و کاربران اکنون می‌توانند به راحتی مدل‌های سه بعدی حجیم ساختمان‌ها، ویدیوهای ۸K یا حتی موارد بیشتری را نیز روی آن‌ها آپلود کنند.

این شرکت پیش‌تر نیز توضیح داده بود که به دنبال افزایش محبوبیت این سرویس است و حتی «ساتیا نادلا» مدیر عامل اجرایی آن نیز به این موضوع اشاره کرده بود. گویا آن‌ها این پلتفرم را یک «لایه سازماندهی» برای شرکت‌ها و کارمندان می‌دانند که به لطف ابزارهای همکاری، جلسات ویدیویی، چت و دیگر قابلیت‌های تجاری، تمام موارد مورد نیاز را زیر یک رابط کاربری جمع کرده است. حال مایکروسافت ۳۶۵ به لطف همان سیاست‌ها پیشرفت بیشتری را تجربه خواهد کرد. شرکت یاد شده توضیح زیر را در مورد تغییر محدودیت‌های اندازه آپلود فایل‌ها منتشر کرده است:

ما به وسیله بهینه‌سازی حافظه برای آپلود کارآمدتر اکنون به محدودیت ۲۵۰ گیگابایت دست یافته‌ایم. این روند جدید به آن صورت است که فایل‌ها به قسمت‌های مختلفی تبدیل می‌شوند که هر قسمت یک کلید منحصر به فرد دارد. تمام فایل‌های شما در حافظه آژور ذخیره می‌شود تاز از دسترسی و کارایی آن مطمئن شوید. شما می‌توانید فایل‌های حجیم خود را هر زمان و هر جایی که به آن‌ها نیاز دارید، آپلود و دانلود کنید.

این غول فناوری تا انتهای ماه جاری میلادی پشتیبانی از آپلود فایل‌های ۲۵۰ گیگابایتی را شروع می‌کند و ذکر شده که احتمالاً تا پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱، همه کاربران به آن دسترسی داشته باشند. می‌توان این مورد را در کنار قابلیت‌های روز افزون تیمز، برگ برنده مایکروسافت برای جذب توسعه دهندگان دانست. ما پیش‌تر در یک گزارش دیگر به این موضوع پرداخته بودیم. جایی که نادلا این‌گونه به آن اشاره کرده بود:

فراتر از کارمندان دانش بنیان بازار سنتی که برای مدت‌ها داخل تاریخچه ما رخ داده است.

با توجه به این سخنان، ظاهراً مایکروسافت به دنبال تعبیه کردن تیمز به شکل یک درگاه درون مجموعه آفیس (Office) یا حتی ساخت یک پلتفرم نظیر ویندوز برای توسعه دهندگان است. مایکروسافت امیدوار است که شرکت‌ها دوباره تصمیم‌گیری کنند و روند کاری خود را درون این اپلیکیشن پیاده سازند. موضوعی که با توجه به تغییر محدودیت‌های سرویس مایکروسافت ۳۶۵ می‌توان کاملاً به آن توجه کرد و نگاهی به چشم‌انداز آینده مایکروسافت داشت. نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا این غول آمریکایی به دنبال جلب نظر توسعه دهندگان است؟

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.