تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دسامبر 2021 - 9:04
کد خبر : 502186

مراسم تکریم از حامی اکران و تیم سازنده فیلم سینمایی قهرمان برگزار شد قهرمان؛ واسطه آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد

مراسم تکریم از حامی اکران و تیم سازنده فیلم سینمایی قهرمان برگزار شد قهرمان؛ واسطه آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد

داریا همراه پایتخت، حامی مالی اکران فیلم سینمایی «قهرمان» با همراهی تیم سازنده این فیلم و کمک‌های مهتاب کرامتی و محسن چاوشی توانست به آزادی تعدادی از زندانیان مالی کمک و آنان را به آغوش خانواده برگرداند. داریا همراه به همین مناسبت اکرانی خصوصی از فیلم قهرمان برگزار کرد و با دعوت از چهره‌های هنری

داریا همراه پایتخت، حامی مالی اکران فیلم سینمایی «قهرمان» با همراهی تیم سازنده این فیلم و کمک‌های مهتاب کرامتی و محسن چاوشی توانست به آزادی تعدادی از زندانیان مالی کمک و آنان را به آغوش خانواده برگرداند. داریا همراه به همین مناسبت اکرانی خصوصی از فیلم قهرمان برگزار کرد و با دعوت از چهره‌های هنری ضمن تشکر از همه افراد دخیل در این کار خیر، خواستار ادامه این مسیر از همه‌ی حضار این مراسم و هنرمندان شد.

داریا همراه در آخرین اقدام خود، در شبی که گذشت، اکرانی خصوصی برای فیلم «قهرمان» برگزار کرد. در این مراسم که با هدف قدردانی از افراد دخیل در آزادسازی زندانیان مالی جرایم غیرعمد برگزار شد، هنرمندانی چون کیهان کلهر، علیرضا قربانی، مهتاب کرامتی، امیر جدیدی، بهمن فرمان‌آرا  و… حضور داشتند. داریا ضمن قدردانی از همه افرادی که در این کار خیر شرکت کرده بودند، اعلام کرد که این مسیر ادامه دارد و فیلم قهرمان به واسطه همکاری هنرمندان و اکران‌های خیریه در حال آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد بیشتری است.

مراسم تکریم از حامی اکران و تیم سازنده فیلم سینمایی قهرمان برگزار شد قهرمان؛ واسطه آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد

امیر جدیدی، بازیگر نقش اول فیلم قهرمان، در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از تیم قهرمان که باعث شروع چنین جریان خیری بوده‌اند، گفت «از طرف آقای فرهادی از همه عزیزان تشکر می‌کنم و از تیم قهرمان ممنونم که چنین نتیجه‌ی خیری را برای این فیلم رقم زدند».

داریا همراه که همواره یکی از اهداف مهم خود را همراهی با هوطنان می‌دانسته، حالا با همراهی آنان در عرصه‌های گوناگون ورزشی، هنری و فرهنگی نشان داده است که توانسته هدف خود را عملی کند و در تمام عرصه‌ها کنار هموطنانش باشد.

داریا همراه پایتخت که در سال ۱۳۹۷ و با هدف کمک به عرصه واردات گوشی‌های موبایل و تبلت سامسونگ تاسیس شد، در سال گذشته فعالیت‌های حمایتی خود را ابتدا با حمایت از تیم‌های ملی بسکتبال آقایان و بانوان شروع کرد و حالا با حمایت از فیلم «قهرمان»، آخرین ساخته اصغر فرهادی، وارد پشتیبانی از حوزه هنر شده است.

این شرکت که به عنوان وارد کننده رسمی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ و ارائه دهنده خدمات پس از فروش آن، شناخته می‌شود، با هدف گسترش فرهنگ و هنر و اشاعه فرهنگ حمایتی، شروع به پشتیبانی از گروه‌های ورزشی و هنری کرده است تا بتواند به شکوفایی هرچه بیشتر ایران کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.