تاریخ انتشار : شنبه 31 جولای 2021 - 16:06
کد خبر : 43292

مشخصات و قیمت قلم S Pen پرو افشا شد

مشخصات و قیمت قلم S Pen پرو افشا شد

مشخصات و قیمت قلم S Pen پرو افشا شد جزئیات بسیاری از قلم سامسونگ S Pen پرو، که گوشی گلکسی زد فولد ۳ از آن پشتیبانی می‌کند، توسط منبعی معتبر در توییتر به بیرون درز پیدا کرد. گفته می‌شود که این قلم به ن..

مشخصات و قیمت قلم S Pen پرو افشا شد

جزئیات بسیاری از قلم سامسونگ S Pen پرو، که گوشی گلکسی زد فولد ۳ از آن پشتیبانی می‌کند، توسط منبعی معتبر در توییتر به بیرون درز پیدا کرد. گفته می‌شود که این قلم به نوک ۰٫۷ میلی‌متری مجهز شده تا آسیبی به صفحه نمایش گوشی وارد نکند. همچنین این قلم از ۴۰۹۶ سطح فشار مختلف پشتیبانی کرده و توسط درگاه USB-C شارژ می‌شود. قلم S Pen پرو به‌طور جداگانه به‌فروش می‌رسد و به‌صورت مغناطیسی به دستگاه‌های پشتیبانی‌شده متصل می‌شود.

قیمت قلم هوشمند جدید سامسونگ در خبر منتشرشده ۷۰ یورو اعلام شده است. برای مقابسه، قلم استاندارد S Pen در حال حاضر به قیمت ۳۵ یورو به‌فروش رسیده و همانند S Pen پرو از ۴۰۹۶ سطح مختلف فشار پشتیبانی می‌کند. هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که چرا سامسونگ از کلمه‌ی “پرو” در نام این محصول استفاده کرده اما گفته می‌شود که این ساعت از اتصال بلوتوث برای قابلیت‌های از راه دور پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما در مورد قلم S Pen پرو چیست؟ آیا عرضه‌ی این محصول به‌صورت جداگانه تصمیم درستی از سوی سامسونگ بوده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.