تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دسامبر 2022 - 17:06
کد خبر : 505968

معرفی برند های مطرح عطرسازی در سراسر جهان

معرفی برند های مطرح عطرسازی در سراسر جهان

شاید بسیاری از ما از این موضوع آگاه نباشیم، اما معتبرترین، گران  ترین و شناخته  شده  ترین شرکت های عطرسازی در جهان، قبل از تصمیم به تولید عطر و ادکلن برای تکمیل خط تولید محصولات خود، فعالیت خود را در حوزه ای غیرمرتبط با عطرسازی آغاز کردند.  برای اطلاع از قیمت ادکلن ساواج میتوانید به

شاید بسیاری از ما از این موضوع آگاه نباشیم، اما معتبرترین، گران  ترین و شناخته  شده  ترین شرکت های عطرسازی در جهان، قبل از تصمیم به تولید عطر و ادکلن برای تکمیل خط تولید محصولات خود، فعالیت خود را در حوزه ای غیرمرتبط با عطرسازی آغاز کردند.  برای اطلاع از قیمت ادکلن ساواج میتوانید به فروشگاه مه استایل مراجعه کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از شرکت های معروف عطر نیز در صنایعی از جمله مد، تولید جواهرات، تولید بطری های شیشه ای لوکس، تولید لوازم التحریر، و تولید کالاهای چرمی کار می  کنند. اگر از عطر و ادکلن لذت می برید و دوست دارید در مورد برترین شرکت های عطرسازی دنیا بیشتر بدانید، به شما توصیه می کنیم به خواندن ادامه دهید.

 

لیست برترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن:

 

Burberry  (باربری)

یکی از برترین برندهای لوکس در جهان، باربری در سال 1856 فعالیت خود را با تولید پوشاک و جواهرات متمایز آغاز کرد. همچنین یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان ادکلن است. اولین رایحه این شرکت بریتانیایی “باربری فور من”  که نشان سلطنتی شایستگی طراحی لباس را دریافت کرده است در سال 1981 منتشر شد. از آن زمان تا کنون خط تولیدی به طور اختصاصی برای عطرهای مردانه و زنانه ایجاد کرده است.

 

Bulgari  (بولگاری)

کسی که به عطرهای سطح بالا علاقه دارد، نمی تواند یک یا دو شیشه عطر بولگاری را روی میز آرایش خود نداشته باشد. این شرکت ایتالیایی با کمک بنیانگذار یونانی خود در سال 1884 تاسیس و آغاز به کار کرد. کار در صنعت جواهرات لوکس بولگاری که سال ها بازار جهانی جواهرات خوب را تحت سلطه خود داشت، سرانجام در سال 1992 تصمیم گرفت اولین عطر دوست داشتنی خود را با نام ” بولگاری او پارفومی او د ورت ” عرضه کند که بار دیگر توجهات را به مهارت های استثنایی این شرکت جلب کرد. نام خود را در رتبه های برتر ادکلن ساز های جهان اضافه کرد.

یکی از بهترین ادکلن ها ، ادکلن بلو شنل مردانه است که شاید از محبوب ترین و جذاب ترین ادکلن های موجود در بازار باشد.

 

Calvin Klein (کالوین کلین)

کالوین کلین یک شرکت آمریکایی است که برای اولین بار در سال 1960 وارد صنعت مد شد. از آن زمان به سرعت بازارهای لباس زیر، لباس های غیررسمی و حتی عطرهای سطح بالا را تحت سلطه خود درآورد. از سال 1997، این شرکت معروف خط تولید خود را به اقلامی مانند ساعت و جواهرات گسترش داده است. این شرکت اولین عطر خود را با نام کالوین در سال 1981 در بازار جهانی عطر عرضه کرد و با گذشت زمان، توجه بسیاری از طرفداران مد روز را به خود جلب کرد. کالوین کلین به لطف موفقیت سری های زنانه و مردانه «سی کی وان» و «افوریا» توانست در میان دیگر رایحه ها و ادکلن های برتر، به یک برند شناخته شده در بازار عطرسازی جهانی تبدیل شود.

 

Versace  (ورساچه)

خانه مد ورساچه در سال 1978 با تولید پوشاک زنانه شروع به کار کرد و به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرد. در سال 1981، این تاجر معروف ایتالیایی تصمیم گرفت اولین عطر زنانه خود را با نام “جیانی ورساچه” عرضه کند. از آن زمان، به لطف انتخاب دوست داشتنی خود از عطرهای زنانه و مردانه، به طور مداوم توانسته است در بین مجلل ترین برندهای عطر جهان قرار گیرد. یک انتخاب خوب خرید ادکلن ورساچه است میتوانید قیمت ادکلن برایت کریستال ورساچه را در فروشگاه مه استایل مشاهده کنید.

 

Guerlain (گرلن)

شرکت فرانسوی گرلن از زمان تاسیس خود در سال 1829 در صنعت عطر فعال بوده است. در حال حاضر این برند به دلیل داشتن لوازم آرایشی و مراقبت از پوست در سراسر جهان شناخته شده است. این شرکت نزدیک به 200 ساله، عطر “امپریال” را برای مراسم ازدواج ملکه اوژنی و ناپلئون سوم ساخت و با تزیین هنرمندانه بطری این عطر با زنبور عسل، زنبور را به نمادی از این تجارت تبدیل کرد. با توجه به تخصص متمایز خود در تولید محصولات متنوع، گرلن یکی از معدود شرکت هایی است که نشان شرکت معتبر میراث زنده را از وزارت صنعت و اقتصاد فرانسه دریافت کرده است. “لا پتیت راب نو” ، “له هوم ایدل” ، “تراکوتا” و “متوریتس” از شناخته شده ترین رایحه های این مجموعه هستند.

 

Dolce Gabbana  (دولچه گابانا)

مانند بسیاری دیگر از شرکت های ایتالیایی، دولچه گابانا یا همان دی اند جی تجارت خود را با صنعت مد آغاز کرد. این شرکت رده بالا با تولید لباس های حسی و جذاب در سال 1985 توانست به سرعت بازار این منطقه را به دست آورد. به تدریج، این شرکت به توسعه و عرضه اقلام مختلف پوشاک، عینک، جواهرات و عطرهای گران قیمت پرداخت. عطر اصلی دولچه گابانا یک رایحه زنانه به نام “دالک گابانا فور ومن” بود که در سال 1992 عرضه شد. دو سال بعد، این برند مشهور این عطر را در نسخه مردانه ارائه کرد. شناخته شده ترین و پرکاربردترین خط عطر دی اند جی «لایت بلو» است که هم برای آقایان و هم برای خانم ها عرضه می شود.

اما برای خرید عطر و ادکلن حتما به فروشگاه عطر و ادکلن مه استایل مراجعه کنید تا هر هفته از تخفیفات ویژه این فروشگاه بهره مند شوید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.