تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اکتبر 2023 - 18:30
کد خبر : 506780
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای معرفی دستگاه فلزیاب بسته هستند

معرفی دستگاه فلزیاب

معرفی دستگاه فلزیاب

فلزیاب اولین بار توسط گراهام بل در سال 1881 اختراع شده است در ادامه کمپانی های فروش فلزیاب مانند ماینلب،نوکتا،گرت و دیگر کمپانی های معروف فعالیت خود را شروع کرده و دستگاه فلزیاب را به تولید انبوه رساندند. فلزیاب وسیله‌ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام

فلزیاب اولین بار توسط گراهام بل در سال 1881 اختراع شده است در ادامه کمپانی های فروش فلزیاب مانند ماینلب،نوکتا،گرت و دیگر کمپانی های معروف فعالیت خود را شروع کرده و دستگاه فلزیاب را به تولید انبوه رساندند.

فلزیاب وسیله‌ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می‌شود. از فلزیاب ها عمدتا برای پیدا کردن فلزات استفاده میشود و نحوه کار این دستگاه مبتنی بر اصول و قوانین فیزیکی میباشد.
مطابق با قوانین فیزیکی، دیسک های فلزیاب در اطراف خود یک میدان مغناطیسی ایجاد میکنند زمانی که وسیله فلزی داخل این میدان مغناطیسی‌ قرار می گیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر یافته و با صدای فلزیاب اپراتور متوجه وجود فلز در میدان مغناطیسی میشود.

 

انواع دستگاه فلزیاب:

(VLF)فلزیاب های تفریحی
فلزیاب های وی ال اف دارای دیسک های 25 سانتی متری میباشند که عمق کاوش آنها تا 1 متر میباشد و قادر هستند فلزات آهنی و غیر آهنی را از یکدیگر تفکیک کنند.
(PI)فلزیاب های پیشرفته
فلزیاب  پالسی می تواند با ارسال پالس به سطح زیرین زمین و دریافت پالس منعکس شده حاصل از وجود فلز به کشف فلزات بی انجامد. این دستگاه شامل لوپ میباشد که بعنوان فرستنده و گیرنده پالس عمل میکند. جهت کاوش با فلزیاب پالسی می بایست به صورت آهسته و پیوسته به سمت جلو حرکت کرده و با حرکت پویا ( حرکت افقی لوپ بر روی سطح زمین ) منتظر شنیدن صدای بوق حاصل از کشف فلز توسط دستگاه شویم.

معرفی دستگاه فلزیاب
فلزیاب های صنعتی
از فلزیاب های صنعتی در کارخانه ها، چوب بری ها، تولید فرش ماشینی استفاده میشود.
فلزیاب با امکان فرستنده و گیرنده
فلزیاب های گیرنده و فرستنده دارای دو عدد دیسک میباشند که برای پیدا کردن لوله های بزرگ مانند لوله های آب و رگه های بزرگ فلزی طراحی شده است و لازم به ذکر است که این نوع فلزیاب ها تفکیک ندارند.
فلزیاب های فرکانسی
با فلزیاب های فرکانسی میتوانید در زمین هایی که هدف مشخصی ندارید شروع به کاوش کنید. البته که کار با این دستگاه ها نیاز به تمرین مکرر دارد تا شما بتوانید تجربه به دست آورید تا بتوانید به نتیجه دلخواه دست یابید. فلزیاب های فرکانسی قادر به جستجوی فلزاتی از جمله طلا، نقره، مس و سنگ های قیمتی میباشند.
فلزیاب های مغناطیسی
فلزیاب مغناطیسی همان فلزیاب های تصویری و یا مگنومتر میباشند که برای جستجوی فلزات قدیمی به کار میروند. فلزیاب های تصویری برای پیدایش فلزات در عمق های بالا بکار میروند و از طریق بلوتوث به لپ تاپ متصل شده و شروع به کاوش مینمایند. فلزیاب های تصویری از طریق رنگ نوع فلز شما را مشخص میکنند.

معرفی دستگاه فلزیاب
فلزیاب های دستی
فلزیاب های دستی از بهترین فلزیاب های سبک با کارایی آسان هستند که با نام های پین پوینتر، بازرسی بدنی و فلزیاب های راکتی شناخته میشوند و در استادیوم ها، سفارتخانه ها، سازمان ها و فرودگاه ها استفاده میشوند. فلزیاب های دستی دارای عمق زیادی نیستند و نهایتا از 20 تا 50 سانت کارایی دارند.

تفاوت فلزیاب های داخلی با خارجی چیست؟

فلزیاب خارجی از نوع وی ال اف میباشند که عمق 1 متر را کاوش میکنند و اگر در ایران این دستگاه ها را خریداری کنید شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمیشوند.
فلزیاب های ایرانی شامل دستگاه های پالسی و اسکنرهای تصویری میباشند که شما میتوانیدعمق های بالای 1 متر را با این دستگاه ها شروع بکار کنید. فلزیاب هایی که در ایران تولید شده و به فروش میرسند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند.
تفاوت قیمت فلزیاب های خارجی و داخلی:
قیمت فلزیاب های خارجی و ایرانی با یکدیگر متفاوت میباشد زیرا قیمت دستگاه های فلزیاب خارجی نسبت به قیمت ارز متغیر میباشند. قیمت دستگاه های ایرانی نسبت به قیمت فلزیاب های خارجی مناسبتر و ارزانتر میباشد. و لازم به ذکر است که دستگاه های ایرانی در شرایط کاملا استاندارد تست میشود و به مشتری ارائه داده میشود.

کلاهبرداری فروش فلزیاب:

بسیاری از شرکت ها به دلیل فروش دستگاه هایی که کارایی لازم را ندارند اقدام به فروش دستگاه هایی با عنوان های فلزیاب ناسا، فلزیاب های ماهواره ای، فلزیاب های دوربینی، فلزیاب های حرارتی و لیزری میکنند که کاملا تقلبی بوده و فاقد کارایی میباشند. حتی شما  در بسیاری از سایت ها تست در خاک را مشاهده میکنید که متاسفانه تمامی این موارد کلاهبرداری میباشد و ارزیابی دستگاه فلزیاب به این روش قابل قبول نمیباشد.

شرکت معتبر فروش فلزیاب:

شرکت های معتبر فروش فلزیاب باید دارای ویژگی هایی باشند که اعتماد مشتری را به خود جلب نمایند. شرکت های معتبر فروش فلزیاب قابلیت فروش به صورت حضوری را دارا میباشند و شما میتوانید با مراجعه به شرکت دستگاه مورد نظر خود را که شامل یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد را خریداری کنید.
شرکت های معتبر فروش دستگاه فلزیاب دارای تنوع محصولات میباشند و دستگاه هایی را به شما ارائه میدهند که کارایی لازم را داشته باشد و شما بتوانید بهترین نتیجه را  بدست آورید.
بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.
اگر قصد خرید فلزیاب را دارید میتوانید از شرکت معتبر فلزیاب تهرانسر بهترین دستگاه ها را خریداری کنید. برای اطلاع از بیشتر با کارشناسان فروش شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.
تلفن همراه: 09362131009–09372131009
نلفن ثابت: 02144569250

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.